Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Heb je nog geen forum account? Registreer je dan gratis.
Als geregistreerd lid krijg je ook toegang tot extra forums.
Bijvoorbeeld het Apple (iPad), Linux en Usenet forum!

Auteur Topic: [DVR] USB aansluiting activeren svp  (gelezen 7293 keer)

theiz

• *

• Internet: -
    Bellen: -
    DTV: -
    Postcode: -
    Meer..

[DVR] USB aansluiting activeren svp
« Gepost op: 06-jun-07, 10:16:51 »
Ik irriteer me aan de USB aansluiting die niet werkt. Vooral omdat UPC de enige aanbieder is waarbij dit op de DVR decoder niet werkt:
@home, CAIW, etc. bieden de samsung box aan als DVR, waar ook een USB aansluiting op zit. Eentje die wel werkt: Je kan hier een USB Stick, externe harde schijf, etc op aansluiten zodat je via de Samsung Foto, MP3 en films kan afspelen.
http://www.samsung.com/nl/products/digitalrecievers/digitalcablerecievers/dcb_p850r.asp
Lijkt me een niet al te moeilijke optie om aan te bieden, maar voorlopig zitten we met een loze aansluiting. Jammer.

sanook

Re: [DVR] USB aansluiting activeren svp
« Reactie #1 Gepost op: 06-jun-07, 15:42:24 »
Dus ?
Panasonic 42PV60, Panasonic DMR-EH57 + DVR

zackary

• Internet: ADSL
    Meer..

« Reactie #2 Gepost op: 06-jun-07, 19:38:14 »
Ik irriteer me aan de USB aansluiting die niet werkt. Vooral omdat UPC de enige aanbieder is waarbij dit op de DVR decoder niet werkt:
@home, CAIW, etc. bieden de samsung box aan als DVR, waar ook een USB aansluiting op zit. Eentje die wel werkt: Je kan hier een USB Stick, externe harde schijf, etc op aansluiten zodat je via de Samsung Foto, MP3 en films kan afspelen.
http://www.samsung.com/nl/products/digitalrecievers/digitalcablerecievers/dcb_p850r.asp
Lijkt me een niet al te moeilijke optie om aan te bieden, maar voorlopig zitten we met een loze aansluiting. Jammer.

zulke dingen worden toch van tevoren aangekondigd, dus gewoon geduld hebben. er zit ook een utp aansluiting op. dacht je dat iedereen daarom gelijk een ethernet kabel erin ramt?

theiz

• *

Meer..

« Reactie #3 Gepost op: 08-jun-07, 00:05:56 »
zulke dingen worden toch van tevoren aangekondigd, dus gewoon geduld hebben. er zit ook een utp aansluiting op. dacht je dat iedereen daarom gelijk een ethernet kabel erin ramt?

Dat is dus het probleem, ik heb geen geduld. Zit nu te kutten met CD-tjes en twijfel of ik een mediaplayer zal kopen of niet.
Daarnaast blijf ik het apart vinden dat je bij UPC niet gewoon kan kiezen voor de decoder. Het is dat ding van UPC, verder niets. Ik heb een TV met een digitale tuner die ik niet kan gebruiken dankzij deze methode. Ik snap er ook het nut niet van: Kost geld om te ontwikkelen, is minder goed omdat Samsung daar een goed R&D centrum voor heeft en UPC niet, en je loopt achter de feiten aan. Het rare is dat ik geen voordeel voor UPC zie. Alles wat met die mediabox kan, kan ook met een tuner van Philips, Samsung of wat dan ook.

sanook

« Reactie #4 Gepost op: 08-jun-07, 11:08:50 »
Dus ?

Wat wil je nu eigenlijk ? Je weet wat je krijgt als je de DVR aanvraagt, dus ga niet zitten klagen over dingen die niet zouden werken. Straks ga je nog klagen dat je niet direct boodschappen kan bestellen bij AH via de DVR...
Panasonic 42PV60, Panasonic DMR-EH57 + DVR

« Reactie #5 Gepost op: 09-jun-07, 13:26:16 »
Dus ?

Wat wil je nu eigenlijk ? Je weet wat je krijgt als je de DVR aanvraagt, dus ga niet zitten klagen over dingen die niet zouden werken. Straks ga je nog klagen dat je niet direct boodschappen kan bestellen bij AH via de DVR...
...WTF? Kan die NIET?
Nou ik denk dat ik die DVR maar terugstuur dan  ;)
Ooit stonden hier specs waar ik een harde van kreeg.... ^_^

« Reactie #6 Gepost op: 09-jun-07, 13:30:06 »
good luck

vergeet je niet een postzegeltje!!!! :P :P :P

theiz

• *

Meer..

« Reactie #7 Gepost op: 11-jun-07, 11:03:07 »
Wat een kutreacties!

Ik vind het jammer dat die USB aansluiting het niet doet en vervolgens ben ik een jankert?
UPC ontwikkeld zelf een kast die ook gewoon op de markt te krijgen is. Ze laten de klanten dat ding testen en het ding is nog lang niet af.

Moet ik nu blij zijn ofzo?

« Reactie #8 Gepost op: 11-jun-07, 11:41:11 »
Ik heb ook een USB poort op mijn digitale radio zitten, om in de toekomst software updates te kunnen inladen. Verder is ie (officeieel) niet te gebruiken. Wen er maar aan, je zult meer en meer van dit soort uitgangen voor beperkt gebruik krijgen.

tomberpin

« Reactie #9 Gepost op: 11-jun-07, 12:01:12 »
Wat een kutreacties!

Reageer je altijd zo als je antwoord krijgt??