Ik heb precies hetzelfde probleem, sinds zaterdag kan ik gewoon internetten behalve limewire en azureus krijgen geen verbinding met trackers of seeders. Ik heb drie computers in huis en die zijn verbonden met mijn linksyswrt54gs (hyperwrt+thibor), de port forwarding werken gewoon prima want als ik mijn port 21 afsluit kan ik geen verbinding maken met mijn ftp en als ik het weer aanzet werkt het weer wel.
Netwerkkaart opnieuw geinstalleerd, router gereset inclusief het modem. router opnieuw geconfigureerd maar krijgt geen verbinding met torrent bestanden. Heb zelf ook geprobeerd zonder gebruik te maken van de uPnP optie maar dat helpt ook niet.
Kan iemand hier wat meer over vertellen, misschien iets met onderhoud of instellingen die ik over het hoofd heb gezien etc. btw. als ik mijn pc rechtstreeks aansluit op het modem werkt het wel prima ik vermoed idd dat het gewoon aan de router ligt, maar met resetten en opnieuw configureren kom ik geen stap verder met het oplossen.
PC1: Desktop, utp kabel verbonden. windows xp pro sp2. azureus 3.0.3.4
PC2: Laptop, wireless verbonden, windows xp home edition sp2. azureus 3.0.4.0
PC3: PS3, utp kabel verbonden, YLD, bittorrent.
update: hyperwrt erafgehaald en tomato 1.13 erop gezet niet geholpen. nieuwe router van een kennis geleend linksyswr54gl en geen torrent verbinding.
Om meer duidelijkheid te krijgen aub in ieder bericht het volgende aangeven:
- welk(e)P2P programma('s) : azureus, limewire en bittorrent
- wel / niet getest rechtstreeks op modem en resultaat: ja, rechtstreeks prima
- welk besturingssysteem word gebruikt: linux en xp
- pas veranderd aan computer...: niks, alleen wat veranderd is dat ik een linux ps3 eraan hebt gekoppeld
- eerste 4 cijfers van de postcode, zodat duidelijk word of het een lokaal probeem is : 1073