Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Heb je nog geen forum account? Registreer je dan gratis.
Als geregistreerd lid krijg je ook toegang tot extra forums.
Bijvoorbeeld het Apple (iPad), Linux en Usenet forum!

Auteur Topic: Problemen on demand / uitzending gemist  (gelezen 74609 keer)

Re: Problemen on demand / uitzending gemist
« Reactie #970 Gepost op: 02-mrt-10, 10:44:36 »
hier geen problemen on demand en zenders sinds ik enige maanden geleden goede kwaliteitskabels gebruik daarvoor wisselende problemen met blokjes op zenders in 2059 transpondergroep en on demand. Behalve de nu landelijke RTL storing maar dat staat los van UPC geen problemen hier.

Welke mediabox gebruik je? Lees dat niet terug in je profiel?

Ik gebruik de pace media box.

Het heeft tot een aantal dagen redelijk goed gewerkt.

De kabels heb ik reeds vervangen.
Vanmorgen een software update gedaan geen resultaat.

« Reactie #971 Gepost op: 02-mrt-10, 11:20:01 »
Het werkt weer. :laugh:

Alles terug gezet naar fabrieks instellingen en joepie.

Bedankt voor de reacties. :6

« Reactie #972 Gepost op: 02-mrt-10, 23:25:58 »
Upc sucks  ;D :grin2: altijd leuk om mee te beginnen ... lol.

Helaas ook bij mij nu ook:
Niet werkzaam on demand en uitzending gemist.
Standaard melding, controleer uw kabels.
Alles heeft al 6 jaar goed gewerkt, nieuwe mediabox gekregen, geen problemen gehad. Alles werkt perfect.
Overigens een Hd media box (philips), testen op 999 lukt niet.

Wat heb ik al gedaan:
1) schelden ( werkte niet)
2) Modem in de meterkast van het stroom gehaald ( werkte niet)
3) mediabox kort van de stroom gehaald ( werkte niet)
4) handmatige update (hielp niet)
5) teruggezet fabrieksinstelling ( uiteraard hielp niet)
6) nogmaals mopperen  en stappen 1 t/m 5 na 4 dgn nog eens gedaan

Helaas werkte dat dus niet, wordt er wel flauw van. Niet voor mijzelf. Maar keek elke avond naar on demand met mijn dochtertje naar nijntje of little princes,(ook wel naar teletubbies, alleen al 1 maand niet meer op on demand helaas).

Kan het misschien de wijkcentrale zijn ? Bedoel maar  on demand werkte altijd perfect. Nooit klachten gehad. Bekabeling is oke, wandcontactdoos ook, alles geinstalleerd door een erkend bedrijf, en reeds al gecontroleerd door een upc monteur ( probleem in het verleden)

Zucht.... :'(
burps..........

« Reactie #973 Gepost op: 03-mrt-10, 12:02:42 »
Ik kon er nog geen topic over vinden, maar hebben jullie de nieuwe stijl van Uitzending Gemist al gezien? Om te huilen zo slecht!

- Het is traag, de oude applicatie werkte echt veel sneller
- Het is onoverzichtelijk: als je voorheen op dag selecteerde kreeg je in het overzicht de zendernaam te zien en kon je makkelijk linksboven in beeld de uitzendtijd zien. Dat is nu vervangen door de tijd die knipperend met een vinkje rechts verschijnt. Terzoeken van uitzendingen was nog nooit zo onoverzichtelijk!
- Het is verwarrend: om een dag terug in de  tijd te gaan moet je nu op de pijl naar rechts drukken, wat toch echt in mijn logica vooruit betekent (dat was het vroeger ook altijd).
- En had ik al gezegd dat ik weer eens een foutmelding krijg dat On Demand niet beschikbaar is en dat het aan mijn bekabeling zou liggen? Net zoals al die andere keren dat UPC het aanbod van kanalen e.d. wijzigt? En op het beeldscherm maar roepen dat het aan mijn bekabeling ligt! Nou UPC, verrassing: het ligt niet aan mijn bekabeling hoor, het ligt gewoon aan jullie brakke Pace-box! Ik ben momenteel weer de hele mediabox aan het resetten en terug aan het zetten naar de fabrieksinstellingen en dan werkt het meestal wel weer, net zoals de vorige 200 keer. Soms moet je ook even een geforceerde softwareupdate doen, waar je "slechts" een uurtje mee bezig bent. Dit probleem speelt al jaren en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met een box die over de zeik gaat zodra jullie iets in het aanbod aanpassen... Dus alsjeblieft, stop met mij de schuld geven en verander de mededeling bij de volgende box gewoon maar in "On-demand is niet beschikbaar, dat komt omdat onze brakke box onze updates niet begrijpt, we wensen u veel succes met resetten van ons Oost-Europees goedkoop brak kastje en we hopen dat u niet al te veel tijd kwijt zult zijn aan het oplossen van onze ellende".

Zucht... ik word hier zo moedeloos van...

coco

« Reactie #974 Gepost op: 03-mrt-10, 17:36:53 »
Ik stel ook vast dat het alleen maar slechter opgeworden is.
En zeker niet sneller, het loopt weer langzamer.
Die knipperde tijd/vinkje/nieuw om gestoord van te worden.
En waarom, joost mag het weten, het was overzichtelijk nu is het een zooitje.

Ook hebben nog nooit door dat 90% van de mensen onderhand een breedbeeld TV heeft.
UPC waarom is het ondemand menu in het 4:3 formaat ?

« Reactie #975 Gepost op: 07-mrt-10, 02:18:22 »
Ja hoor, vandaag was het weer zover. Maanden lang geen problemen met On Demand, zit ik vanavond met mijn vrouw de film Inglourious Bstards te bekijken, en daar is tie weer: VD103 of zoiets. Gebeurde dus twee keer. Ik weet inmiddels dat het een foutcode is vna iets bij UPC. Dus na een minuut of vijf gaat het wel weer verder.

Maar ik erger me daaraan kapot! Een mooie, aangrijpende film, à € 3,95 of zoiets, mooi beeld, mooi geluid en dan dit weer.  :'( :'(.
Mediabox: Zwart/Thomson DCI52UPC01

« Reactie #976 Gepost op: 07-mrt-10, 11:48:40 »
En UPC, waar is Flikken Maastricht van vrijdagavond? Wat hebben we nou aan On-demand als het aanbod telkens veel te laat beschikbaar is? (Heb nu niet gekeken, maar vannacht stond het er nog steeds niet op).

« Reactie #977 Gepost op: 07-mrt-10, 11:53:27 »
Dat knipperende vinkje is idd zwaaaaar irritant. Je moet steeds wachten om de juiste dag te zien. Echt bizar wie dat verzonnen heeft. Is toch geen toegevoegde waarde.

« Reactie #978 Gepost op: 07-mrt-10, 17:20:25 »
Over het flikken maastricht probleem, deze aflevering staat ook nog niet op de officiele flikken maastricht site, dus ik denk dat deze hele aflevering nog niet online staat.

Maarja, ik kan op moment weer niet in On Demand komen, foutmelding dat onze kabels niet deugen. Maar weer afwachten wanneer we weer der in kunnen, want aan onze kabels ligt het niet ;)

Hades666

• *

• Internet: -
    Bellen: -
    DTV: Royaal
    Postcode: 1383
    Meer..

« Reactie #979 Gepost op: 09-mrt-10, 13:59:11 »
Sinds maanden werkt bij mij on demand ook niet, maar ook de Digitale gids werkt niet. Als ik de knop indruk dan geeft de box aan UPC en verder gebeurd er werkelijk helemaal niets. Een test op kanaal 999, leert mij dat UPC mij feliciteerd en dat ik volgens hen gebruik moet kunnen maken van alle diensten. Helaas is de werkelijkheid anders.

Ik heb al geprobeerd om te resetten, ook een geforceerde update van de software heb ik al geprobeerd en niets helpt. Iemand nog een suggestie?  :-\