Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Heb je nog geen forum account? Registreer je dan gratis.
Als geregistreerd lid krijg je ook toegang tot extra forums.
Bijvoorbeeld het Apple (iPad), Linux en Usenet forum!

Auteur Topic: Problemen on demand / uitzending gemist  (gelezen 74654 keer)

Re: Problemen on demand / uitzending gemist
« Reactie #980 Gepost op: 09-mrt-10, 14:07:51 »
Ook hier, in Drachten, sinds een paar weken het probleem dat alles wat je on demand wilt bekijken blijft steken in een 'Ogenblik Geduld'-scherm. Soms lukt het na 5, 6 pogingen om de stream te starten. Maar dan ben je een kwartier verder en is alle lust me eigenlijk al vergaan.

Alle stekkers eruit gehaald, vlg kanaal 999 is alles in orde (groen), fabrieksinstellingen hersteld en de helpdesk heeft op afstand de box gereset. Waar ik al bang voor was gebeurde: al m'n opgenomen films kwijt en helemaal geen steek verder gekomen.

jazeetie

« Reactie #981 Gepost op: 09-mrt-10, 16:40:43 »
Ook al via FBI aangemeld in amsterdam (code 105) vod opgestart (lukt niet) en alsnog geinstalleerd in je eigen regio?

GS2K1

« Reactie #982 Gepost op: 09-mrt-10, 17:26:12 »
Zelfde probleem hier (nijmegen) alles is top qua signaal, maar kom niet voorbij de "ogenblik geduld" schermen. Heeft tot enige weken (?) terug gewoon prima gewerkt.

Misschien oude (grijze) mediabox proberen om te ruilen voor een nieuwe?
Weet niet hoe UPC daar tegenover staat?

« Reactie #983 Gepost op: 09-mrt-10, 18:06:41 »
Hier (Varsseveld) blijft ie ook geregeld hangen (even geduld...) bij Ondemand. Testbeeld via 999 geeft aan dat alles qua connecties goed is. Heb verder ook geen last van storingen op gewone digitale tv dus hopelijk dat ze dit probleem snel zullen oplossen ;)

« Reactie #984 Gepost op: 09-mrt-10, 19:07:42 »
Ook hier, in Drachten, sinds een paar weken het probleem dat alles wat je on demand wilt bekijken blijft steken in een 'Ogenblik Geduld'-scherm. Soms lukt het na 5, 6 pogingen om de stream te starten. Maar dan ben je een kwartier verder en is alle lust me eigenlijk al vergaan.

Alle stekkers eruit gehaald, vlg kanaal 999 is alles in orde (groen), fabrieksinstellingen hersteld en de helpdesk heeft op afstand de box gereset. Waar ik al bang voor was gebeurde: al m'n opgenomen films kwijt en helemaal geen steek verder gekomen.

Same problem here @ Leeuwarden. >:(
Op alle ondemand kanalen het even wachten scherm.....
Alles goed op testkanaal 999.
Blijkt dat er in de regio van Leeuwarden een giga storing is met het ondemand gedeelte, maar er staat nog steeds niks vermeld op de upc site storingspagina.
Maar het blijkt dus niet alleen in Leeuwarden maar ook de rest van Nederland te zijn, zoals ik het hier kan lezen. :o
Ik heb de zwarte thomson DVR.
« Laatst bewerkt op: 09-mrt-10, 19:17:18 door psa »

jazeetie

« Reactie #985 Gepost op: 09-mrt-10, 23:40:15 »
Voor iedereen geld wat ik eerde poste. Dat helpt zeer vaak om vd103 oftewel even geduld aub probleem op te lossen.

« Reactie #986 Gepost op: 10-mrt-10, 00:47:04 »
Same problem here @ Leeuwarden. >:(
Op alle ondemand kanalen het even wachten scherm.....
Alles goed op testkanaal 999.
Blijkt dat er in de regio van Leeuwarden een giga storing is met het ondemand gedeelte, maar er staat nog steeds niks vermeld op de upc site storingspagina.
Maar het blijkt dus niet alleen in Leeuwarden maar ook de rest van Nederland te zijn, zoals ik het hier kan lezen. :o
Ik heb de zwarte thomson DVR.

Ik heb er hier in Leeuwarden ook heel veel last van, zouden we hier schadeclaim (terug krijgen van de kosten van het abonnement) voor in kunnen dienen?  want mijn Film1 ondemand werkt dus ook niet en betaal dus wel gewoon lekker de hele 60 euro totaal voor een dienst die maar voor de helft werkt.

« Reactie #987 Gepost op: 10-mrt-10, 12:51:30 »
Flikken Maastricht staat wel gewoon op de website Uitzending Gemist.

Is het trouwens tegenwoordig normaal, dat je als je een programma wilt kijken eerst 3x bij het drukken op OK (om het programma te starten) de melding krijgt dat on-demand niet beschikbaar is en je je kabels moet checken. En dat het programma vervolgens gewoon start als je nog een 4e keer op de OK-toets drukt.

UPC: DRAAI ALSJEBLIEFT DIE APPLICATIE-UPDATE VAN UITZENDING GEMIST TERUG! HET IS SUPERTRAAG, HET WERKT NIET GOED EN HET IS EEN RAMP!

De oude versie werkte veel beter. Alvast ontzettend bedankt.

« Reactie #988 Gepost op: 10-mrt-10, 18:57:53 »
Ik heb er hier in Leeuwarden ook heel veel last van, zouden we hier schadeclaim (terug krijgen van de kosten van het abonnement) voor in kunnen dienen?  want mijn Film1 ondemand werkt dus ook niet en betaal dus wel gewoon lekker de hele 60 euro totaal voor een dienst die maar voor de helft werkt.

Inderdaad zelfs film1 On Demand werkt ook niet, niks van alles, volgens HD kunnen we wel aanspraak maken op het UPC garantieplan, maar dan moet je wel eerst melden dat je de storing heb, en zodra storing verholpen is dan moet je dat ook weer melden.
Krijg net een brief binnen van dat er zeer binnenkort glasvezel komt in Leeuwarden, misschien dan ook wel een optie ipv UPC ::)

« Reactie #989 Gepost op: 10-mrt-10, 21:04:50 »
Ik lees met wat verbazing hoeveel problemen er zijn... In postcodegebied 8935 ervaar ik eigenlijk geen problemen. Heb zonet nog een aflevering van kassa teruggekeken, startte netjes in 1 keer.
Alles over UPC internet, telefonie en digitale televisie vind je op