Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Problemen on demand / uitzending gemist  (gelezen 73736 keer)

Re: Problemen on demand / uitzending gemist
« Reactie #990 Gepost op: 10-mrt-10, 21:20:12 »
Ik lees met wat verbazing hoeveel problemen er zijn... In postcodegebied 8935 ervaar ik eigenlijk geen problemen. Heb zonet nog een aflevering van kassa teruggekeken, startte netjes in 1 keer.

Hier (2986) ook geen noemenswaardige problemen, al vind ik wel dat de interface aanmerkelijk trager is geworden sinds de uitbreidingen van de laatste tijd. Tevens erger ik me net als velen aan dat geknipper waardoor je bij snel scrollen de datum soms niet gelijk ziet. Wat daar de zin van is ontgaat mij geheel.

« Reactie #991 Gepost op: 10-mrt-10, 21:21:19 »
ook hier in Rotterdam 1 en al ellende. Heel vaak het scherm in beeld Storing.

Hier (Varsseveld) blijft ie ook geregeld hangen (even geduld...) bij Ondemand. Testbeeld via 999 geeft aan dat alles qua connecties goed is. Heb verder ook geen last van storingen op gewone digitale tv dus hopelijk dat ze dit probleem snel zullen oplossen ;)

« Reactie #992 Gepost op: 10-mrt-10, 21:25:42 »
Niet in heel Rotterdam bij mij is het zeer stabiel met maar zeer weinig storingen.

« Reactie #993 Gepost op: 10-mrt-10, 22:43:49 »
Same problem here @ Leeuwarden. >:(
Op alle ondemand kanalen het even wachten scherm.....
Alles goed op testkanaal 999.
Blijkt dat er in de regio van Leeuwarden een giga storing is met het ondemand gedeelte, maar er staat nog steeds niks vermeld op de upc site storingspagina.
Maar het blijkt dus niet alleen in Leeuwarden maar ook de rest van Nederland te zijn, zoals ik het hier kan lezen. :o
Ik heb de zwarte thomson DVR.

Ik zal de helpdesk morgen maar weer eens bellen. Zou een sms-je krijgen dat ik dan met NEE moest beantwoorden, als het probleem na de reset niet zou zijn opgelost. De HD zou dan met mij contact opnemen, dat scheelde me dan weer in de telefoonkosten. Vriendelijk aangeboden, maar geen sms gezien natuurlijk ;-) 

Vandaag nog eens een software upgrade uitgevoerd en de truc met een andere regiocode geprobeerd, maar het haalt allemaal niks uit. En wat door anderen ook al wordt gezegd: ik heb een abonnement op Film1 en de mogelijkheid om Uitzending Gemist tot 10 dagen geleden terug te krijgen - daar betaal ik extra voor, dus compensatie is wel op z'n plaats.

Het is om moedeloos van te worden. Als dit niet wordt opgelost, zal ik maar eens een klacht bij de Consumentenbond deponeren. Misschien dat daar nog wat effect van uit gaat.

« Reactie #994 Gepost op: 10-mrt-10, 23:44:11 »
Ik had eerder vanavond ook een storing. Dan staat er dat het ligt aan de bekabeling die al jaren hetzelfde is.  >:(
En de interface is inderdaad een stuk trager door de updates van de laatste tijd.

Boris

• Internet: Power
    Bellen: Onbeperkt
    DTV: Royaal
    Postcode: -
    Meer..

« Reactie #995 Gepost op: 11-mrt-10, 00:38:07 »
Idem hier in Amsterdam. Stom dat ik niet éérst hier op het forum even heb gekeken, maar direct van alles ging uitproberen omdat ik de melding kreeg dat het aan mijn aansluiting zou liggen. Terug naar fabrieksinstellingen, kabels gecontroleerd ect .....
Waarschijnlijk doet hij het straks gewoon weer.

« Reactie #996 Gepost op: 11-mrt-10, 11:32:35 »
ze zijn wel bezig met werkzaamheden her en der in het land.. vannacht weer in regio Rotterdam tussen 01.00 - 07.00 uur
http://www.upc.nl/klantenservice/meldingen_storingen/

Hier geen problemen met on demand (gisteravond voor het laatst gebruikt kan nu niet checken)
Mist MTV2 en VH1 Classic
Liefhebber van 13th Street, BBC, FoxLife, Net5 Mediabox functies gevraagd: favorieten sorteren, meerdere favo lijsten, gids up2date, alle speelfilms tonen, toevoegen UK,BE radio zenders.

« Reactie #997 Gepost op: 11-mrt-10, 17:19:26 »
Ik heb al enige tijd het volgende probleem.

Ik start een programma op uitzending gemist.
Na enige tijd bevriest het beeld. (na ongeveer 20 min).
Pauze, Play, ff, rew werkt niet meer.
Ik druk een paar keer op exit en daarna op play.
Daarna kan ik het programma gewoon weer hervatten.
Vreemd probleem, de kabel modem lijkt wel goed te werken want als ik op exit druk wordt wel de goede bookmark naar de server gestuurd. Ik kan tenslotte hervatten op het juiste punt.
Het lijkt wel of het videosignaal gestopt wordt door UPC.

Iemand een idee ?
(999 geeft alles ok aan).

« Reactie #998 Gepost op: 11-mrt-10, 19:23:38 »
Geen problemen hier met on demand

« Reactie #999 Gepost op: 11-mrt-10, 22:43:46 »
Wijziging in je abonnement? Pas de info in je profiel aan!
Ik ben geen UPC medewerker, aan uitspraken kunnen dan ook geen rechten ontleend worden.