Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte:

Auteur Topic: Kan niet inloggen op mijnupc.nl  (gelezen 5584 keer)

Cahir

Kan niet inloggen op mijnupc.nl
« Gepost op: 21-jul-08, 20:58:24 »
http://www.upc.nl/mijnupc/

Als ik hier inlog krijg ik altijd te foutmelding dat de gebruikers naam en/of wachtwoord niet klopt.

Als ik mijn wachtwoord verander helpt het ook niet.

Dus ik kies de optie 'ik weet mijn gebruikersnaam niet meer'. Ga de hele procedure langs, zie ik het op het eind gewoon de juiste gebruikersnaam staan, exact hetzelfde. Kies een nieuw wachtwoord.

Maar inloggen, nee hoor dat doet hij niet. Ik heb al alle cookies e.d. weggegooid. Op de andere PC wilt hij ook niet inloggen.

Wat doe ik fout?

Re: Kan niet inloggen op mijnupc.nl
« Reactie #1 Gepost op: 21-jul-08, 21:54:42 »
Geen idee, ik zou even contact opnemen met de klantenservice.

Nemesis

• Postcode: fuck
    Meer..
  •  
    •  
« Reactie #2 Gepost op: 25-jul-08, 19:30:57 »
http://www.upc.nl/mijnupc/

Als ik hier inlog krijg ik altijd te foutmelding dat de gebruikers naam en/of wachtwoord niet klopt.

Als ik mijn wachtwoord verander helpt het ook niet.

Dus ik kies de optie 'ik weet mijn gebruikersnaam niet meer'.
Ga de hele procedure langs, zie ik het op het eind gewoon de juiste gebruikersnaam staan,
exact hetzelfde. Kies een nieuw wachtwoord.

Maar inloggen, nee hoor dat doet hij niet. Ik heb al alle cookies e.d. weggegooid.
Op de andere PC wilt hij ook niet inloggen.

Wat doe ik fout?
Zag dat je ook in een ander topic problemen aangeeft, maar als je ene PC niet op internet komt en de andere PC, begrijp ik,
 ook niet, kan het zijn dat je modem niet  goed meer is, of je heb geen goed internet signaal, zou niet gelijk overal aan gaan
sleutelen.
Maak het vaker erger dan dan het iets oplost.
En geef betere INFO

« Reactie #3 Gepost op: 25-jul-08, 20:50:31 »
 :> :> :>
Hij heeft geen problemen om op het internet te komen, hij heeft problemen in te loggen op Mijn UPC.
Wijziging in je abonnement? Pas de info in je profiel aan!
Ik ben geen UPC medewerker, aan uitspraken kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.

Cahir

« Reactie #4 Gepost op: 25-jul-08, 21:23:58 »
Zag dat je ook in een ander topic problemen aangeeft, maar als je ene PC niet op internet komt en de andere PC, begrijp ik,
 ook niet, kan het zijn dat je modem niet  goed meer is, of je heb geen goed internet signaal, zou niet gelijk overal aan gaan
sleutelen.
Maak het vaker erger dan dan het iets oplost.
En geef betere INFO

Andere topic sloeg op het feit dat de mededeling nergens op sloeg.

Overigens (na 10 minuten) helpdesk aan de lijn gekregen, ze zullen het doorgeven. Over 24 uur moet ik een nieuwe poging doen.

Cahir

« Reactie #5 Gepost op: 27-jul-08, 21:31:20 »
Geweldig, hij doet het nog steeds niet.

Ik had de 1e keer al weinig vertrouwen dat de mensen bij de helpdesk het konden oplossen, 2e keer zal wss. niet helpen.

Weet iemand anders nog wat?

Jezper-UPC

• Bedrijfsaccount:
  • #UPC (administratief)
  • *

• Meer..
  •  
    •  
« Reactie #6 Gepost op: 29-jul-08, 17:06:03 »
Zou je mij je klantgegevens willen sturen? Dan Kijk ik wat ik voor je kan doen.
 Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.

Google+TwitterFacebook