Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: sitecom router instalatie problemen  (gelezen 778 keer)

mathieu

sitecom router instalatie problemen
« Gepost op: 26-nov-08, 11:47:39 »
Ik heb 2  kleine ASUS EEE 900i kleine notebooks gekocht en wil voor deze 2 twee computers draadloos internet. Hiervoor een nieuwe outer gekocht de 54 G van sitecom. Daarnaast wil ik de twee PC gewoon via de bestaande kabel (dus niet wireless) op de router inpluggen. Zonder beveiliging nog geinstalleerd te hebben van de router werkte zoals ik het bedacht had. De PC via de kabel en de losse notebooks via wireless. Om de router te beveiligen dat niet de hele buurt hiervan gebruikt maakt. heb ik stap voor stap de instalatie gedaan via de instructie van de sitecom dvd. Helaas hierna werkte het niet meer. Ik ben redelijk een digibeet wat dit betreft. Kan iemand mij helpen.
Bij de note book geeft wel aan dat er verbinding is maar kan de pagina niet weergeven.
Als virus beveiliging heb ik norton op alle computers. Kan iemand mij vertellen stap voor stap hoe je dit goed moet installeren.

BVD
mathieu

Re: sitecom router instalatie problemen
« Reactie #1 Gepost op: 26-nov-08, 12:10:14 »
Je hebt in de router de beveiliging acteif gemaakt, dat is goed.

Maar heb je bij de draadloze clients deze beveiliging ook ingesteld?
Je had voorheen wel verbinding, zonder beveiliging, dus de router/laptops werken samen.

Misschien kan Norton niet met de nieuwere situatie overweg?
En moet je deze ook opnieuw instellen?
..

Re: sitecom router instalatie problemen
« Reactie #2 Gepost op: 29-nov-08, 17:50:02 »
Dat zou goed kunnen, ik heb ook Norton en moest voor bestand en printerdeling ook het één en ander opnieuw instellen. In dit scherm kan je dat doen.