Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Heb je nog geen forum account? Registreer je dan gratis.
Als geregistreerd lid krijg je ook toegang tot extra forums.
Bijvoorbeeld het Apple (iPad), Linux en Usenet forum!

Auteur Topic: NRC artikel, nieuwe box?  (gelezen 4332 keer)

Re:NRC artikel, nieuwe box?
« Reactie #40 Gepost op: 13-aug-09, 21:24:15 »
Ik heb echt niet te klagen over mijn boxen hier van UPC, er zitten inderdaad wel een paar bugjes in, maar dat heb je met elk apparaat en al zou je meer keus hebben in boxen dan is ook de kans op verschillende bugs per box ook weer groter.
Verder zoals ik reeds aangaf heeft elk apparaat wel problemen, ik kan eigenlijk geen enkel apparaat in mijn huis opnoiemen wel geen bugs/onhebbelijkheden heeft en ja je kan dan bij de fabrikant aankloppen, maar negen van de 10 keer helpt het niet en gebeurt er niets. Bij hoeveel apparaten krijg je na 2 jaar nog updates??

assem046

• Internet: -
    Bellen: -
    DTV: -
    Postcode: -
    Meer..

« Reactie #41 Gepost op: 14-aug-09, 16:48:58 »
Bij hoeveel apparaten krijg je na 2 jaar nog updates??

Hoeveel apparaten huur jij?

« Reactie #42 Gepost op: 14-aug-09, 16:57:11 »

Ik alleen de box van UPC en dit bevalt prima, zoniet dan vliegt tie zo de deur uit. Het voordeel is dat je geen keuze hoeft te maken welke CAM je nodig heb en je loopt ook geen risico dat je keuze na aanschaf ineens  verouderd is. Zoals bij het door Coco en Teleromeo bejubelde Ziggo.

« Reactie #43 Gepost op: 14-aug-09, 19:01:29 »

mmm doet er dat dan toe.
Wil jij zeggen dat als je een box of iets dergelijks gekocht zou hebben (in de winkel, niet bij UPC), Philips daar geen updates meer voor hoeft te geven? Dus jij koopt iets en dan betekent dat men geen ondersteuning meer hoeft te geven in de vorm van software/firmware updates.
Lijkt me helemaal een drama, dan kan je beter huren, dan kan je UPC daar tenminste nog op aan spreken.
Als je nu een defecte box hebt moet je terug naar waar je dat ding gekocht hebt en dan moet je maar hopen dat alles snel en goed wordt opgelost.