Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Heb je nog geen forum account? Registreer je dan gratis.
Als geregistreerd lid krijg je ook toegang tot extra forums.
Bijvoorbeeld het Apple (iPad), Linux en Usenet forum!

Auteur Topic: Ervaringen Nederland 1 2 en 3 HD (deel 2)  (gelezen 48033 keer)

Re: Ervaringen Nederland 1 2 en 3 HD (deel 2)
« Reactie #960 Gepost op: 30-jul-10, 09:05:55 »
Voor de mensen die het willen weten:

Studio Westergas is voorbereid voor HD maar wordt eerst gewoon SD gebruikt (willen we P&W ook wel zo scherp hebben dat we elke rimpel kunnen tellen, vind Witteman dan weer niet leuk gaan ze contour er uit draaien, heb je niks meer aan HD :))
Studio 7 heb ik ook over horen zeggen dat de camera's SD zijn. Ik ga nog op onderzoek uit

Kan Witteman weer eens op een verkeerd soundbyte-knopje drukken.

Horen we in plaats van " Die zien we nooit meer terug"  plots " Die zien we nu echt te scherp" .  :P
Mijn LanCity-modem van A2000 werkt nog steeds, beste broodrooster die ik ooit heb gehad.....

« Reactie #961 Gepost op: 30-jul-10, 09:42:40 »
Voor de mensen die het willen weten:

Studio Westergas is voorbereid voor HD maar wordt eerst gewoon SD gebruikt (willen we P&W ook wel zo scherp hebben dat we elke rimpel kunnen tellen, vind Witteman dan weer niet leuk gaan ze contour er uit draaien, heb je niks meer aan HD :))
Studio 7 heb ik ook over horen zeggen dat de camera's SD zijn. Ik ga nog op onderzoek uit

Ja p&w boeit ook niet zo maar dwdd word daar nu ook opgenomen toch?
Routers: WRT54G v2(test doeleinde), WRT54GL v1.1(test doeleinde), WRT320N v1(test doeleinde), Zyxel NBG-460N(test doeleinde) en de TP-Link TL-1043(live).

camiel

• **

• Internet: -
    Bellen: -
    DTV: -
    Postcode: -
    Meer..

« Reactie #962 Gepost op: 31-jul-10, 11:24:04 »
Uitgezonden :P, het is live altijd. Maar ook die gaan dus eerst SD doen. Ook het ochtenprogramma van WNL gaat daar vandaan komen en er zal vast meer volgen.

« Reactie #963 Gepost op: 31-jul-10, 11:48:55 »
Hebben ze eindelijk een studio die klaar voor HD is, gaan ze natuurlijk eerst SD doen. Maar natuurlijk, geld voor een HD studio in te richten is er wel, maar dan is het potje weer op. Het klinkt ook allemaal zó logisch ::)
HD DVR Royaal /Sport1/Eredivisie Live / Panasonic TX- P50V10E Full HD/ Dune Prime 3.0 HD mediaplayer-streamer 4TB opslag/  Xbox360/ PS3

« Reactie #964 Gepost op: 31-jul-10, 12:37:08 »
Van de week ook al met die wedstrijd van Ajax, uitgezonden in beroerde VHS-achtige kwaliteit, maar aangekondigd en becommentarieerd in kraakhelder HD.
Alsof je miljoenen investeert in een nieuw museum en het dan vol hangt met goedkope reproducties omdat het budget op is.

marss

Meer..

« Reactie #965 Gepost op: 31-jul-10, 15:05:39 »
waar was die aangekondigd in hd dan?

« Reactie #966 Gepost op: 31-jul-10, 15:58:30 »
Was na mijn weten niet als HD-zijnde aangekondigd. Wat wel een beetje amateuristisch was, was dat de voorbeschouwing, het "rust-gepraat" en de nabeschouwing kraakhelder in HD te zien was terwijl de wedstrijd zelf (het enige wat eigenlijk van belang is vind ik) een beeldkwaliteit had van analoog na 4 splitters...  :-\

« Reactie #967 Gepost op: 31-jul-10, 16:12:28 »
Tja, dat is dus de huidige stand van zaken HDTV anno 2010 in Nederland. Wel geld voor een HD studio met alles erop en eraan, prachtige LED achtergrond tijdens het WK, tientallen gasten laten invliegen naar Z-A maar de essentie, de wedstrijden zelf, kunnen niet in HD omdat het te duur is om HD faciliteiten in te huren.

Mensen schieten toch spontaan in de lach als je dit op een feestje vertelt.

Detailtje: in de nieuwe TotaalTV gids staat voor de terugwedstrijd in Griekenland aankomende woensdag wel een HD logootje. In een land dat financieël aan de afgrond staat is HD dus geen probleem? Of zou het een drukfoutje zijn.
HD DVR Royaal /Sport1/Eredivisie Live / Panasonic TX- P50V10E Full HD/ Dune Prime 3.0 HD mediaplayer-streamer 4TB opslag/  Xbox360/ PS3

marss

Meer..

« Reactie #968 Gepost op: 31-jul-10, 16:26:14 »
zal wel drukfout zijn

« Reactie #969 Gepost op: 31-jul-10, 17:08:53 »
waar was die aangekondigd in hd dan?
Ik doelde niet op de aankondiging in de gids, maar in de studio.