Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte:

Auteur Topic: TV afgesloten door niet betalen factuur, hoe lang duurt dat?  (gelezen 3714 keer)

ik ben vergeten de factuur te betalen (nou ja, ik was in de veronderstelling dat dat automatiche ging, zoals het altijd al was) en nu is mijn tv afgesloten, heb gelijk het geld over gemaakt (300 euro...) heeft iemand een idee hoe lang het duurt voor het weer gaat werken?

Re: TV afgesloten door niet betalen factuur, hoe lang duurt dat?
« Reactie #1 Gepost op: 09-dec-09, 21:49:35 »
Als ik mij niet vergis binnen 24 uur nadat het geld op de rekening van UPC staat.
Afhankelijk van hoe je het geld hebt overgemaakt, kan dat dus een aantal dagen duren.
Wijziging in je abonnement? Pas de info in je profiel aan!
Ik ben geen UPC medewerker, aan uitspraken kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.

« Reactie #2 Gepost op: 10-dec-09, 09:42:10 »
Let er wel op dat met een dergelijke achterstand UPC waarschijnlijk al zo ver is dat ze je klantgegevens geheel hebben afgesloten (en je dus geen abonnement meer hebt bij UPC).

Ik denk dat het raadzaam is om nog even te bellen en hier navraag naar te doen. Sowieso kun je in dat geval pas een nieuw abonnement aanvragen als de betaling binnen is.

« Reactie #3 Gepost op: 10-dec-09, 10:14:45 »
Is die termijn van 24 uur niet als je via het postkantoor betaald?
Anders kan het iets van 3-4-5 dagen duren meen ik ooit eens op het forum gelezen te hebben.

« Reactie #4 Gepost op: 10-dec-09, 11:41:11 »
Als ik mij niet vergis binnen 24 uur nadat het geld op de rekening van UPC staat.
Afhankelijk van hoe je het geld hebt overgemaakt, kan dat dus een aantal dagen duren.

Hoi Robert,

Johnny geeft hier aan 24 uur nadat de betaling is binnengekomen. Het moment waarop de betaling binnenkomt is natuurlijk afhandeklijk van de manier van betalen

« Reactie #5 Gepost op: 10-dec-09, 13:19:12 »
Bij het GWK (Grens Wissel kantoor) en het Postkantoor kun je middels een spoedbetaling betalen. Hieraan zijn wel extra kosten verbonden maar de betaling wordt binnen een uur aan UPC doorgegeven. Bij een reguliere betaling is de verwerkingstermijn max. 5 werkdagen.

Een eventuele blokkade wordt automatisch verwijderd (indien de klantgegevens correct zijn) nadat er een volledige betaling van het achterstallig saldo gedaan is en deze verwerkt is. Dit is een automatisch proces dat niet versneld kan worden. Dit kost altijd maximaal 24 uur.

« Laatst bewerkt op: 10-dec-09, 13:45:58 door Wassily-UPC »
Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.

« Reactie #6 Gepost op: 10-dec-09, 23:43:30 »
Sorrie voor de late reactie, maar iig bedankt voor de reacties.
Crap, nou het is iig niet na 24 uur, want het werkt nog niet. En nu is ook het inet afgesloten... maakt nu niet meer uit maar is natuurlijk niet handig aangezien ik betaal VIA het inet.
Maar goed ik hoop dat het. Morgen weer gaat werken, dan kan vrouw lief gewoon tv kijken als ze thuis komt, heb. Voor nu maar de gewone kabel in de tv gestoken.

Ps thank god for my htc hero met flat free inet

« Reactie #7 Gepost op: 17-dec-09, 22:48:09 »
Nu 7dagen later zou alles weer moeten werken?

Google+TwitterFacebook