Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte:

Auteur Topic: Cisco EPC3212 login gegevens?  (gelezen 64108 keer)

tubantus

Cisco EPC3212 login gegevens?
« Gepost op: 12-dec-09, 19:29:45 »
Wat zijn de default login-gegevens van het Cisco EPC3212 modem?
« Laatst bewerkt op: 13-dec-09, 00:52:52 door tubantus »

Re: Cisco EPC3212 login gegevens?
« Reactie #1 Gepost op: 12-dec-09, 22:38:41 »
UPC modems hebben geen login gegevens zoals gebruikersnaam en wachtwoord.
Gewoon in je browser http://192.168.100.1 ingeven en je komt op de webpagina van de modem.
Wijziging in je abonnement? Pas de info in je profiel aan!
Ik ben geen UPC medewerker, aan uitspraken kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.

tubantus

« Reactie #2 Gepost op: 13-dec-09, 00:54:16 »
Het openingsscherm van de interface vraagt wel degelijk om die gegevens. Zie bijgevoegde schermuitsnede.

« Reactie #3 Gepost op: 13-dec-09, 07:55:45 »
UPC modems hebben geen login gegevens zoals gebruikersnaam en wachtwoord.
Gewoon in je browser http://192.168.100.1 ingeven en je komt op de webpagina van de modem.

Hoe kom je hier nu bij ? ik heb een Thomson Wireless en die heeft ook een login. Je hoeft bij de Thomsom geen gebruikersnaam op te geven en als wachtwoord "admin" zonder de haakjes uiteraard. Misschien is dit bij de Cisco ook zo ingesteld ? en het adres van de Thomson is standaard 192.168.0.1 bij mij..

Joecks
\

« Reactie #4 Gepost op: 13-dec-09, 15:03:45 »
Joecks: Je haalt modem en router door elkaar. Volgens mij heb je het over een router. In het voorgaande gaat het over een modem!

« Reactie #5 Gepost op: 13-dec-09, 15:09:17 »
Van de Thomson TWG850 wist ik het, maar dat is ook geen gewoon modem, maar een modem / router.
Die beveiliging door naam / wachtwoord is nodig om je router gedeelte te kunnen beschermen tegen ongewenste veranderingen.

Alle andere modems hebben geen naam / wachtwoord en daarom ging ik ervan uit dat de nieuwe Cisco EPC3212 het ook niet had.
Mijn fout.  :embarassed:
Wijziging in je abonnement? Pas de info in je profiel aan!
Ik ben geen UPC medewerker, aan uitspraken kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.

« Reactie #6 Gepost op: 13-dec-09, 16:27:15 »
Van de Thomson TWG850 wist ik het, maar dat is ook geen gewoon modem, maar een modem / router.
Die beveiliging door naam / wachtwoord is nodig om je router gedeelte te kunnen beschermen tegen ongewenste veranderingen.

Alle andere modems hebben geen naam / wachtwoord en daarom ging ik ervan uit dat de nieuwe Cisco EPC3212 het ook niet had.
Mijn fout.  :embarassed:

Tja , ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het voor de Cisco dan ook niet weet, voor de Thomson is het inderdaad voor de Router functionaliteit..  Waarom de Cisco het erop heeft zitten weet ik dan ook niet.....
\

« Reactie #7 Gepost op: 13-dec-09, 20:54:37 »
Er zijn twee dingen oneindig: het universum en de menselijke domheid.
Van het universum weet ik het echter niet zeker...!      (Albert Einstein)

quitetrack

« Reactie #8 Gepost op: 13-dec-09, 22:23:06 »
Het openingsscherm van de interface vraagt wel degelijk om die gegevens. Zie bijgevoegde schermuitsnede.

je kan op internet zoeken, er zijn lijsten met paswoorden en inlognamen , engels
je kan ook proberen admin admin
user admin oid.

« Reactie #9 Gepost op: 13-dec-09, 22:27:39 »
Staat het niet gewoon op de onderkant van de modem??

Google+TwitterFacebook