Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte:

Auteur Topic: Horizon mediabox - Derde kwartaal 2012?  (gelezen 130408 keer)

Re: Horizon mediabox - Derde kwartaal 2012?
« Reactie #580 Gepost op: 26-apr-12, 10:28:38 »
Bij sommigen is het niet altijd gespeculeer maar wat meer (kunnen) horen en zien dan anderen  ;)

« Reactie #581 Gepost op: 26-apr-12, 10:43:32 »
Wie weet zit er wel een andere processor in de huidige uitvoering van de Horizon box. En is nieuwe hardware de reden waarom het nu wat later komt? :)

Zou leuk zijn maar upc en nieuw? nee denk het niet, zou wel toff zijn als ze wel de nieuwe ce5xxx gaan gebruiken.

Maar upc is al zeker 2jaar bezig met die box dus denk ik persoonlijk dat het oude ce41xx is.

Heerlijk, dat gespeculeer! ::)

Aghja je moet wat als upc 0,0 wat naarbuiten brengt :)

« Reactie #582 Gepost op: 26-apr-12, 11:06:33 »
Er zit inderdaad logica in dat als de massaproductie van een toekomstgerichte multimedia-decoder nog moet beginnen je daar een verouderde chipset in zet, terwijl dat de meerkosten voor de nieuwere chipset minimaal zijn :)

« Reactie #584 Gepost op: 28-apr-12, 22:52:33 »
Bij sommigen is het niet altijd gespeculeer maar wat meer (kunnen) horen en zien dan anderen  ;)

Verdomd, ondenkbaar, maar ik heb een reactie gemist...

Sommigen kunnen inderdaad aan 'wat' meer betrouwbare info komen, helaas zijn velen niet serieus te nemen :wink2:.

« Reactie #585 Gepost op: 29-apr-12, 11:34:49 »
Hier komt de Horizon er niet in als ik dan het modem in moet leveren. Ik had eigenlijk best zin in om over te gaan naar de Horizon, maar ik wil mijn eigen router kunnen behouden.

« Reactie #586 Gepost op: 29-apr-12, 11:52:56 »
Hier komt de Horizon er niet in als ik dan het modem in moet leveren. Ik had eigenlijk best zin in om over te gaan naar de Horizon, maar ik wil mijn eigen router kunnen behouden.

Je kunt hem tijdens de installatie zo instellen dat hij onderdeel wordt van je bestaande netwerk, dus dat hoeft geen probleem te zijn.  ;)

« Reactie #587 Gepost op: 29-apr-12, 11:58:49 »
Als de werking van een eigen router mogelijk blijft, dan is het het overwegen waard.

« Reactie #588 Gepost op: 29-apr-12, 16:08:56 »
Ik zit eigenlijk veel meer te wachten op een vervanger van de Philips HD DVR die minstens het zelfde kan als de philips nu en dat is voor mij niet de Cisco.
Ik heb gekozen voor gescheiden Internet en telefoon via KPN mijn mediaplayer is via het netwerk intermediair met mijn TV en genoeg voor wat ik doe op internet.
Voor TV heb ik gekozen voor de kwaliteit van de kabel en UPC.
In dit plaatje past de horizon niet.
« Laatst bewerkt op: 29-apr-12, 16:14:54 door cornelisvandenberg »

« Reactie #589 Gepost op: 29-apr-12, 16:20:22 »
Als de werking van een eigen router mogelijk blijft, dan is het het overwegen waard.

Je hebt sowieso twee boxen. Nu weet ik niet in hoeverre men de klant kan laten kiezen, maar er is 1 box die net zo werkt als de Cisco, Thomson en Philips nu en dus die andere box inclusief modem + router. Daarnaast nog die IP-Client, maar het is volgens bronnen nu nog niet duidelijk of die ook gelijk gaat komen.

Google+TwitterFacebook