Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Gelre TV binnenkort bij UPC Digitale TV in de regio Arnhem  (gelezen 819 keer)

Gelre TV binnenkort bij UPC Digitale TV in de regio Arnhem
« Gepost op: 11-mrt-10, 23:42:53 »
Binnenkort wordt Gelre-TV toegevoegd aan het digitale televisie pakket in de regio Arnhem.
Dit heb ik vernomen,
na een mailtje van Mario Huntink van Gelre-TV.
Omdat ik niet weet of ik emails mag plaatsen quote ik hier het belangrijkste uit de mail.

Citaat
Gelre TV heeft al meerdere malen een verzoek ingediend bij kabelbedrijf UPC

Citaat
UPC moet hiervoor enkele technische aanpassingen verrichten

Citaat
Wij verwachten nu dat binnen enkele maanden Gelre TV ook in Arnhem te ontvangen zal zijn via het digitale BASISPAKKET.

Dus ik ben benieuwd! Kijk er wel naar uit om naast omroep Gelderland ook een echt lokale omroep te zien op digitale tv van UPC. Wellicht iets voor de jaarlijkse 1juli zenderwijziging?

Re: Gelre TV binnenkort bij UPC Digitale TV in de regio Arnhem
« Reactie #1 Gepost op: 12-mrt-10, 00:11:04 »
Misschien hebben de netwerkaanpassingen van deze week in Gelderland hier iets mee te maken?

« Reactie #2 Gepost op: 15-mrt-10, 09:31:39 »
Niet om het een of ander hoor, maar GelreTV is het niveau van het lokale sufferdje van Boerenkoolstronkeradeel nog niet echt ontstegen....  ;) Dus ik kan me best voorstellen dat UPC in digitale doorgifte van deze zender niet veel trek heeft. Die ruimte kunnen ze denk ik wel beter benutten.
Panasonic TX-37GA11

« Reactie #3 Gepost op: 15-mrt-10, 11:12:44 »
Niet om het een of ander hoor, maar GelreTV is het niveau van het lokale sufferdje van Boerenkoolstronkeradeel nog niet echt ontstegen....  ;) Dus ik kan me best voorstellen dat UPC in digitale doorgifte van deze zender niet veel trek heeft. Die ruimte kunnen ze denk ik wel beter benutten.

Ik heb het nooit echt gekeken, aangezien het alleen analoog te zien is. Voor de gein heb ik een keer gekeken, maar werd er idd niet vrolijk van. Kunnen ze beter per gemeente de lokale omroep digitaal beschikbaar stellen.

« Reactie #4 Gepost op: 16-mrt-10, 19:09:49 »
Ik heb het nooit echt gekeken, aangezien het alleen analoog te zien is. Voor de gein heb ik een keer gekeken, maar werd er idd niet vrolijk van. Kunnen ze beter per gemeente de lokale omroep digitaal beschikbaar stellen.
bovendien heeft de regio arnhem naast Gelre TV, ook TV Gelderland, RTV Arnhem en KANAAL13 als lokale omroep.
Die laatste vind ik opzich nog wel boeiend

« Reactie #5 Gepost op: 16-mrt-10, 19:31:44 »
bovendien heeft de regio arnhem naast Gelre TV, ook TV Gelderland, RTV Arnhem en KANAAL13 als lokale omroep.
Die laatste vind ik opzich nog wel boeiend

Inderdaad, wij hebben dan Ede TV en ik zou dan ook liever Kanaal 13 hebben dan Gelre TV.

« Reactie #6 Gepost op: 16-mrt-10, 20:14:04 »
En als we dan toch bezig zijn, mag wat mij betreft Nijmegen1 er ook nog wel bij.  :)
- This is not a sig

« Reactie #7 Gepost op: 17-mrt-10, 16:42:12 »
A.u.b niet nog meer rotzooi uit arnhem.Forza nijmegen1 tv

« Reactie #8 Gepost op: 18-mrt-10, 15:37:38 »
A.u.b niet nog meer rotzooi uit arnhem.Forza nijmegen1 tv
wat loop jij nou te zeuren
als je in nijmegen woont krijg je gelre tv niet eens
en rivaliteit tussen de beide steden is hier niet, dus zoek liever een voetbal forum op
nerd

« Reactie #9 Gepost op: 18-mrt-10, 15:46:24 »
wat loop jij nou te zeuren
als je in nijmegen woont krijg je gelre tv niet eens
en rivaliteit tussen de beide steden is hier niet, dus zoek liever een voetbal forum op
nerd

Ik vond dat ook al een niet gepaste en niet relevante reactie inderdaad. UPC is allang bezig met het technisch mogelijk maken van digitale doorgifte van lokale zenders op lokaal niveau.

Dit is geen hooligan forum.