Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Heb je nog geen forum account? Registreer je dan gratis.
Als geregistreerd lid krijg je ook toegang tot extra forums.
Bijvoorbeeld het Apple (iPad), Linux en Usenet forum!

Auteur Topic: inloggen hoofdaccount provisioning selfcare  (gelezen 999 keer)

Re: inloggen hoofdaccount provisioning selfcare
« Reactie #10 Gepost op: 17-mrt-10, 02:22:06 »
It often means your login has been blocked (too many failed attempts). Contact one of the UPC web care team members here. They'll sort you out.

« Reactie #11 Gepost op: 17-mrt-10, 06:12:24 »
Thanks.

Ik heb de volgende pm gestuurd:

Geachte Jordy-UPC,

Als ik probeer in te loggen op mijn hoofdaccount via https://provisioning.upc.nl/selfcare/ssologin.do dan krijg ik 'Invalid username or password'. Ik kan niet inloggen met mijn hoofd-gebruikersnaam en het wachtwoord dat door UPC wordt gemaild via de vergeten-wachtwoord functie en ook niet met mijn SID. Ik begrijp dat een account wordt geblokkeerd na te veel mislukte pogingen. Ik zou het waarderen als dit kan worden opgelost en ik weer kan inloggen.

Mijn klantnummer is: xxxxxxxx

Met vriendelijke groet,
Mithrandir

[edit]
Binnen twee dagen kreeg ik een pm van Nesta-UPC dat mijn wachtwoord is gereset. Ik kan nu prima inloggen met het eerste, door UPC bepaalde, originele wachtwoord dat ik ooit in een brief van UPC heb gekregen. Hiervoor hartelijk dank.
[/edit]
« Laatst bewerkt op: 24-mrt-10, 07:46:22 door Mithrandir »

« Reactie #12 Gepost op: 30-mrt-10, 22:11:35 »
Ik kan wel inloggen op de upc Webmail maar niet op Mijn UPC.

Als ik dan via https://service.upc.nl/mijnupc/registreren/ en dan "Bent u al in bezit van UPC e-mail?" probeer te registreren krijg ik de volgende foutmelding.

[ServletException in:/cust/pu/reg/regpage2DefaultPanel.jsp] Error getting property 'reg' from bean of type com.upccorp.upcimweb.actions.NewRegistrationBean'

Iemand die weet wat ik hiermee kan doen?
Of is de enigste optie contact op nemen met UPC?