Ik heb mijzelf niet voor 'mijn upc' geregistreerd. Als ik dat probeer te doen via
https://service.upc.nl/mijnupc/registreren/ , dan krijg ik de volgende melding:
Registreren
[ServletException in:/cust/pu/reg/regpage2DefaultPanel.jsp] Error getting property 'reg' from bean of type com.upccorp.upcimweb.actions.NewRegistrationBean' Dezelfde melding krijg ik als mijn hoofd-account-gebruikersnaam in combinatie met @chello.nl probeer.
Deze foutmelding krijg ik zowel in firefox als in konqueror. Als ik alleen mijn gebruikersnaam intik i.p.v. mijn hoofd-e-mail-adres krijg ik de melding:
WebMail adres bevat verkeerde karakters.Als mijn SID hetzelfde is als mijn klantnummer, dan kan ik ook daarmee niet inloggen. Ik zal controleren of mijn SID gelijk is aan mijn klantnummer en anders ook dat nummer controleren.
Ik gebruik als gebruikersnaam de aanduiding die wat mij ook wordt toegezonden door upc via e-mail als ik om een vergeten wachtwoord vraag. Het is de gebruikersnaam van het eerste e-mail-adres wat men krijgt bij upc en gebaseerd is op je voorletters en achternaam zonder toevoeging van @upcmail.nl.