Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Heb je nog geen forum account? Registreer je dan gratis.
Als geregistreerd lid krijg je ook toegang tot extra forums.
Bijvoorbeeld het Apple (iPad), Linux en Usenet forum!

Auteur Topic: BBC HD  (gelezen 1800 keer)

BBC HD
« Gepost op: 14-mei-10, 11:25:25 »

Is er al bekend wanneer UPC de BBC zenders in HD gaat doorgeven, het zou geweldig zijn als hier snel een start mee gemaakt zou gaan worden. Liefst nog voor de start van het WK in Zuid Afrika. Ik schale veel tussen de NOS en BBC voor een verslag van de WK/EK wedstrijden. Is het iemand bekend of hier al plannen voor zijn ?.

Kan iemand mij vertellen of UPC hier aan de BBC voor doorgifte moet betalen ?,

Re: BBC HD
« Reactie #1 Gepost op: 14-mei-10, 11:52:19 »
Er zijn volgens mij wel besprekingen tussen UPC en BBC gaande, maar van doorgifte is vooralsnog absoluut geen sprake.
Hopelijk heeft een ander beter nieuws  ;)

« Reactie #2 Gepost op: 14-mei-10, 19:31:01 »

Is er al bekend wanneer UPC de BBC zenders in HD gaat doorgeven, het zou geweldig zijn als hier snel een start mee gemaakt zou gaan worden. Liefst nog voor de start van het WK in Zuid Afrika. Ik schale veel tussen de NOS en BBC voor een verslag van de WK/EK wedstrijden. Is het iemand bekend of hier al plannen voor zijn ?.

Kan iemand mij vertellen of UPC hier aan de BBC voor doorgifte moet betalen ?,

"De BBC zenders" zenden niet in HD uit. Er is één zender in HD (BBC HD) en deze zendt vanaf 17.00 uur (onze tijd) een mix uit van programma's die ook op de gewone BBC zenders te zien zijn.

Dus de 4 BBC zenders waar jij waarschijnlijk op doelt (BBC1, 2, 3 en 4) bestaan niet in HD.

Heb schotel en KPN glasvezel

« Reactie #3 Gepost op: 14-mei-10, 21:30:08 »
is die zender maar vanaf 17.00 uur dat wist ik niet
dan kan ik me enigzins voorstellen dat upc die er niet op gooit nog
een zender die 24 uur in de lucht is lijkt mij beter dan

« Reactie #4 Gepost op: 15-mei-10, 23:14:53 »
Hij is wel 24 uur in de lucht, maar de andere uren geeft hij previews door van uit te zenden programma's.

In het weekend begint het soms wat eerder, maar meestal om 17.00 uur Nederlandse tijd.

Heb schotel en KPN glasvezel

« Reactie #5 Gepost op: 16-mei-10, 02:14:16 »
http://www.bbc.co.uk/bbchd/what_is_hd.shtml

The BBC HD channel launched in December 2007 and was the UK's first free-to-air high definition television channel. It is currently available on satellite and cable. The channel features a broad range of quality programmes from across the BBC channels, including spine-tingling drama, heart-stopping nature epics, and the very best of sport, entertainment and music programming in beautiful detail and exquisite sound. BBC HD currently broadcasts for 9 hours a day between 4pm and 1am, with extended coverage for live events.

« Reactie #6 Gepost op: 16-mei-10, 12:21:22 »
Ik zou ook graag zien dat BBC HD wordt toegevoegd dit jaar. Een grote kans is ook dat deze er dit jaar komt ..
http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=3103

maar we hopen wel dat het de Britse versie wordt die collega kabelaar Caiway ook doorgeeft omdat daar de meest interessante series, sport, muziek e.d. op komt  :laugh:. De versie die in Skandinavie te zien is is een soort BBC Entertainment maar dan in HD  :'(
Mist MTV2 en VH1 Classic
Liefhebber van 13th Street, BBC, FoxLife, Net5 Mediabox functies gevraagd: favorieten sorteren, meerdere favo lijsten, gids up2date, alle speelfilms tonen, toevoegen UK,BE radio zenders.

« Reactie #7 Gepost op: 23-jul-10, 16:21:29 »
Ja hoop ik ook. Vorige week Brits open live in HD en ik heb fantastische opnames van Muse gezien op Glastonbury dat werd uitgezonden op BBC HD. Kan niet wachten...
Samsung UE46B8000, Bose V30, Samsung BD P3600, UPC HDTV-DVR Royaal Sport1/Film1, Popcornhour A-110 1,5TB

« Reactie #8 Gepost op: 24-jul-10, 22:06:33 »
Is gelukkig al met een 35 CM schoteltje perfect gratis uit de ether te plukken, niks geen problemen  :P
Als vervanger voor het verdwenen TV5 Monde graag France 2 toevoegen aan het digitale pakket! Of is die ook 'te duur'? Dan maar analoog kijken naar TV5 al is dat wel erg ouderwets.

« Reactie #9 Gepost op: 25-jul-10, 23:01:35 »
Nadeel van schotel is dat je niet zo makkelijk tv kan kijken op meerdere tv's. En om nou naast UPC ook nog een schotel te hebben gaat me iets te ver.
Alice Alice who the **** is Alice.