Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Heb je nog geen forum account? Registreer je dan gratis.
Als geregistreerd lid krijg je ook toegang tot extra forums.
Bijvoorbeeld het Apple (iPad), Linux en Usenet forum!

Auteur Topic: Schokkerig beeld Discovery en RTL8  (gelezen 3224 keer)

Re: Schokkerig beeld Discovery en RTL8
« Reactie #20 Gepost op: 20-jul-10, 13:06:43 »
Haal nu gewoon eens een keertje even die tweewegsplitter er tussenuit. Weet je binnen een paar seconden of dat de boosdoener is.

En kijk eens rond op het forum, er staan al zo enorm veel berichten waarin wordt uitgelegd waarom ook bekabeling die het gisteren nog deed, vandaag niet meer goed kan functioneren.
En bijna even zoveel reacties van mensen die zeker wisten dat het niet aan hun bekabeling kon liggen, maar uiteindelijk toch tot de slotsom kwamen dat het dat toch wel was.

Wat heeft jouw voorkeur:

- De rest van je tijd met storing zitten?
- Monteur laten komen en misschien daardoor €65,= kwijt te zijn als het bij jou zit?
- 2 tientjes aan een kabel uitgeven, even de boel omprikken en zekerheid hebben of het bij jou of UPC zit?
Mijn LanCity-modem van A2000 werkt nog steeds, beste broodrooster die ik ooit heb gehad.....

« Reactie #21 Gepost op: 01-aug-10, 22:04:26 »
ligt allemaal aan digitenne
althans dat kreeg ik te horen
ook radio 3 happerde hier toen kreeg ik de melding dat het aan de kpn toren hier ligt
en tot onze verbazing is radio 3 nu weer goed
als het echt aan digitenne zou liggen zouden we nu nog steeds last hebben van haperingen
en ik neem aan dat er meerdere radio stations op de zelfde multiplex zitten dan radio 3 en die haperen niet
dus dat slappe geouwehoer dat het aan digitenne zou liggen moeten de upc medewerkers is mee ophouden
de rtl zenders zien er hier vaak ook niet uit en dat ligt ook aan digitenne volgens upc
en al de draden versterkers pluggen zijn allemaal upc digiproof
dus upc misschien is stoppen met excuses maken en zorgen dat jullie netwerk op orde is waar jullie ook zitten

« Reactie #22 Gepost op: 01-aug-10, 22:26:20 »
Haal nu gewoon eens een keertje even die tweewegsplitter er tussenuit. Weet je binnen een paar seconden of dat de boosdoener is.

En kijk eens rond op het forum, er staan al zo enorm veel berichten waarin wordt uitgelegd waarom ook bekabeling die het gisteren nog deed, vandaag niet meer goed kan functioneren.
En bijna even zoveel reacties van mensen die zeker wisten dat het niet aan hun bekabeling kon liggen, maar uiteindelijk toch tot de slotsom kwamen dat het dat toch wel was.

Wat heeft jouw voorkeur:

- De rest van je tijd met storing zitten?
- Monteur laten komen en misschien daardoor €65,= kwijt te zijn als het bij jou zit?
- 2 tientjes aan een kabel uitgeven, even de boel omprikken en zekerheid hebben of het bij jou of UPC zit?

dit probleem is al langer bezig heb niks met kabels temaken
Hey Intel,

Het probleem met discovery is weer opgelost. Er zijn echter nog steeds haperende beelden problemen. Dit hebben we nog in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Jordy

ze zijn er nog steeds meebezig

« Reactie #23 Gepost op: 01-aug-10, 23:23:26 »
dit probleem is al langer bezig heb niks met kabels temaken
Hey Intel,

Het probleem met discovery is weer opgelost. Er zijn echter nog steeds haperende beelden problemen. Dit hebben we nog in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Jordy

ze zijn er nog steeds meebezig

grappig tegen mij zegt de zelfde jordy dat die problemen door digitenne komen omdat er hier in haarlem een kpn toren staat
en tegen jou zegt ie dat ze er van weten en nog steeds problemen er mee hebben en er alles aan doen om het goed te krijgen
 ::) ??? :(

« Reactie #24 Gepost op: 01-aug-10, 23:50:10 »
grappig tegen mij zegt de zelfde jordy dat die problemen door digitenne komen omdat er hier in haarlem een kpn toren staat
en tegen jou zegt ie dat ze er van weten en nog steeds problemen er mee hebben en er alles aan doen om het goed te krijgen

ja geen idee wat er aan de hand is wij hebben hier in de buurd geen digitenne

« Reactie #25 Gepost op: 02-aug-10, 00:01:30 »
ja vraag me af wat de smoes zou zijn als digitenne niet zou bestaan

« Reactie #26 Gepost op: 02-aug-10, 08:39:22 »

Ja in Haarlem staat De KPN toren, maar dit geeft geen storingen, op rtl4 analoog only,hier ook Haarlem en nooit happeringen door digitenne gehad, je moet natuurlijk wel echte kabels gebruiken en geen gamma kabels.

Dan nog zou het wel door digitenne komen dan had je er 10jaar terug al last van moeten hebben, aangezien die toren al langer staat dan de meeste haarlemmers leven.

Ka ook nog zo zijn dat ze bezig zijn aan kopstation in de Waarderpolder, laatste dagen zie ik daar veel werklui rond lopen.
Routers: WRT54G v2(test doeleinde), WRT54GL v1.1(test doeleinde), WRT320N v1(test doeleinde), Zyxel NBG-460N(test doeleinde) en de TP-Link TL-1043(live).

« Reactie #27 Gepost op: 02-aug-10, 10:01:14 »
Ja in Haarlem staat De KPN toren, maar dit geeft geen storingen, op rtl4 analoog only,hier ook Haarlem en nooit happeringen door digitenne gehad, je moet natuurlijk wel echte kabels gebruiken en geen gamma kabels.

Dan nog zou het wel door digitenne komen dan had je er 10jaar terug al last van moeten hebben, aangezien die toren al langer staat dan de meeste haarlemmers leven.

Ka ook nog zo zijn dat ze bezig zijn aan kopstation in de Waarderpolder, laatste dagen zie ik daar veel werklui rond lopen.

nee goed lezen he ik zit heel ergens anders precies het zelfde
hij kreeg van jordy tehoren dat het aan kpn digitene leg
ik kreeg weer ander verhaal tehoren dat ze nog bezig zijn dus geen verhaal maken over gama kabels
zo kom je beetje over als helpdeks eertse wat hun altijd zeggen kabels

« Reactie #28 Gepost op: 02-aug-10, 14:05:18 »
Zeg toch ook niet dat jij gamma kabels gebruikt, zech alleen dat als je dat soort kabels gebruikt je ook dat soort dingen kan krijgen.

Maar goed in Haarlem nu helemaal geen Discovery meer, Hmm op sat krijg ik melding in mpeg2 no signal.
Routers: WRT54G v2(test doeleinde), WRT54GL v1.1(test doeleinde), WRT320N v1(test doeleinde), Zyxel NBG-460N(test doeleinde) en de TP-Link TL-1043(live).

« Reactie #29 Gepost op: 02-aug-10, 14:09:51 »
Maar goed in Haarlem nu helemaal geen Discovery meer.

Daarmee is het probleem van schokkerig beeld op Discovery dan definitief opgelost. Creatief gevonden door UPC. ;)
Mijn LanCity-modem van A2000 werkt nog steeds, beste broodrooster die ik ooit heb gehad.....