Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Heb je nog geen forum account? Registreer je dan gratis.
Als geregistreerd lid krijg je ook toegang tot extra forums.
Bijvoorbeeld het Apple (iPad), Linux en Usenet forum!

Auteur Topic: Tele2 gaat ook kabeltelevisie verkopen! Of toch niet meer?  (gelezen 10572 keer)

Re: Tele2 gaat ook kabeltelevisie verkopen! Of toch niet meer?
« Reactie #110 Gepost op: 01-aug-10, 02:05:06 »
Mijn zwager heeft gewerkt voor centris in Leeuwarden een extern call center van tele2 en weet je wat alle modems van tele2 zijn gecapt op 15 Mbit. Alleen bij klanten die extreem klagen en zeuren word het modem geuncapt en kunnen ze in theorie 20 Mbit halen. Maar om 20 Mbit te halen moet je in de centrale wonen!

Hoge bomen maken lange planken of lange tandenstokers!

« Reactie #111 Gepost op: 01-aug-10, 11:46:33 »
En dan zeggen mensen dat UPC knijpt
Kijk altijd verder dan je neus lang is

« Reactie #112 Gepost op: 01-aug-10, 12:50:05 »
In de tijd dat ik nog geen upc had, had ik ook dat 20 mbit abo, haalde 19,5 en stabiel, totdat de modems gecapt werden (15323 kbit)....

Alles over UPC internet, telefonie en digitale televisie vind je op

« Reactie #113 Gepost op: 01-aug-10, 12:52:50 »
In de tijd dat ik nog geen upc had, had ik ook dat 20 mbit abo, haalde 19,5 en stabiel, totdat de modems gecapt werden (15323 kbit)....

[coco-mode]
Nee joh, dat kan niet. Dat doet echt alleen UPC, en dan nog tegen te hoge prijzen!!!
[/coco-mode]

:P  ::)
Mijn LanCity-modem van A2000 werkt nog steeds, beste broodrooster die ik ooit heb gehad.....

« Reactie #114 Gepost op: 01-aug-10, 12:57:26 »
:P
Alles over UPC internet, telefonie en digitale televisie vind je op

« Reactie #115 Gepost op: 01-aug-10, 17:20:24 »
tele2 kabel tv gaat het toch om?

Als jullie nu met zijn allen zouden gaan zeggen "we worden massaal uitgeperst",
of je nu tele , kpn ziggo of welke boer dan ook krijg je mijn instemming, maar dit
slaat nergens op.
De prijzen vergelijking ook niet, want de verborgen addertjes zijn, tikken per minuut
starttikken, extra kosten om zgn goedkoper tekunnen bellen etc.
Als ik bijv 10 €  per mnd moet betalen om goedkoper, lees gratis, tekunnen bellen,
moet ik eerst die 10 € volmaken, daarna wordt het pas "goedkoper", nou mooi niet.

Ik hou het bij wat ik heb en dat is niets.

« Reactie #116 Gepost op: 01-aug-10, 21:36:32 »
via internet werd gezegd dat analoge kabel via tele2 hier nog niet mogelijk is ik voor de zekerheid ook nog even gebeld maar klopt wanneer het komt weten ze nog niet ik zit in upc gebied

« Reactie #117 Gepost op: 05-aug-10, 14:44:31 »
UPC en Ziggo klagen Tele2 aan wegens misleiding en Tweakers.net vind het opvallend? Wie kaatst kan de bal verwachten, zeg ik. Ben benieuwd wat de rechter zegt.

Citaat
Tele 2 moet zich vrijdag melden bij de voorzieningenrechter in Den Haag. Volgens UPC en Ziggo zijn de reclames van Tele2, waarbij een analoog tv-pakket voor 5 euro per maand wordt aangeprezen, onduidelijk omdat niet wordt aangegeven dat deze prijs alleen geldig is met een combinatiepakket van Tele2. Volgens de kabelaars is de reclame daardoor misleidend voor de consument.

http://tweakers.net/nieuws/68979/upc-en-ziggo-klagen-tele2-aan-wegens-misleidende-reclame.html
"We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them." - Albert Einstein

« Reactie #118 Gepost op: 05-aug-10, 18:00:55 »
UPC en Ziggo klagen Tele2 aan wegens misleiding en Tweakers.net vind het opvallend? Wie kaatst kan de bal verwachten, zeg ik. Ben benieuwd wat de rechter zegt.

http://tweakers.net/nieuws/68979/upc-en-ziggo-klagen-tele2-aan-wegens-misleidende-reclame.html

Volgens wat ik erover las, bied tele2 geen kabel aan voor 5 treuro, maar is dit onderdeel van een
 groter pakket.
Zo nu weten jullie waarom upc zo duur is, het gaat op aan nutteloos procederen.

Ach zo wordt stelselmatig de aandacht van het groteregeheel afgeleid naar onbeduidende bijzaken.
Goed gedaan meneer de dikkedeur zegt Pipo, kunnen de advokaten zich weer eens profileren.
Wat een wereld :embarassed:

« Reactie #119 Gepost op: 06-aug-10, 11:21:33 »

Ik denk dat Ziggo/UPC niet sterk staan.

Tele2 laat in haar advertenties (radio,tv,krant,internet) netjes horen en zien dat de 5 euro voor analoge kabel televisie alleen geldt bij een combipakket! Het enige wat wel beter gezet mag worden is dat je digitale televisie via de kabel (nog) niet kunt nemen via Tele2 en als je wel digitale tv wilt je IPTV krijgt en dit alleen samen met telefoon,internet kan en je bij IPTV een ander zender aanbod krijgt dan bij Ziggo/UPC digitaal (geen BBC 1,2,13th Street,FoxLife,History digitaal bijv.).

http://se.tele2.nl/kabeltelevisie/kabeltelevisie.html staat het ook netjes bij.

In het verleden deed UPC ook geregeld in advertenties over combipakketten of digitale tv geen vermelding van extra 16,80 analoge kosten. Door een rechtzaak van KPN/Tele2 moeten ze nu dit verplicht tonen dat dit er altijd bij komt ofwel inclusief zit.
Mist MTV2 en VH1 Classic
Liefhebber van 13th Street, BBC, FoxLife, Net5 Mediabox functies gevraagd: favorieten sorteren, meerdere favo lijsten, gids up2date, alle speelfilms tonen, toevoegen UK,BE radio zenders.