Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Heb je nog geen forum account? Registreer je dan gratis.
Als geregistreerd lid krijg je ook toegang tot extra forums.
Bijvoorbeeld het Apple (iPad), Linux en Usenet forum!

Auteur Topic: Te vroeg aangesloten.... ja het kan...  (gelezen 2591 keer)

Re: Te vroeg aangesloten.... ja het kan...
« Reactie #10 Gepost op: 09-jul-10, 12:53:43 »
Juist. Vervelend dat het zo loopt. Ik denk alleen dat zowel UPC als KPN (beide grote en loge bedrijven) het niet "snel" voor elkaar gaan boksen. Beter had je kunnen wachten met portatie tot na 1 augustus, of het half juli inschieten.
Maar aan achteraf gelul heb je natuurlijk niets.

Wat al eerder gesuggereerd is is contact opnemen met de Webcare leden het beste wat je kunt doen.

Hoe kan ik met hen contact opnemen?

« Reactie #11 Gepost op: 09-jul-10, 12:54:50 »
Hoe kan ik met hen contact opnemen?
Onze excuses helemaal vergeten.
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=17317.0

Klik op de naam jordy-UPC of Nesta-UPC en je kan een bericht sturen!

« Reactie #12 Gepost op: 09-jul-10, 12:56:14 »
Als je geen Zakelijk abbo heeft wens ik je veel sterkte met het verhalen van een vergoeding of schadevergoeding, zal lastig worden en upc zal het dan denk ik gooien op had u maar Zakelijk moeten nemen een geen consumente abbo.

Zelf ervaring genoeg mee.
Routers: WRT54G v2(test doeleinde), WRT54GL v1.1(test doeleinde), WRT320N v1(test doeleinde), Zyxel NBG-460N(test doeleinde) en de TP-Link TL-1043(live).

« Reactie #13 Gepost op: 09-jul-10, 14:15:16 »
Tja, het stomme is dat alles geen probleem geweest was, als het per 1 augustus was gebeurd. Inmiddels heeft SepcialCare teruggebeld (misschien nav. deze posten). Ze blijven bij max. 6 maanden abonnementsgeld vergoeding. Iemand ervaring met rechtzaken tegen UPC?

« Reactie #14 Gepost op: 09-jul-10, 15:47:48 »
Nee ook dat helaas nog niet

« Reactie #15 Gepost op: 09-jul-10, 15:49:57 »
Iemand ervaring met rechtzaken tegen UPC?

Ze kunnen waarschijnlijk duurdere advocaten betalen als wij, dus ik zou er niet aan beginnen.

« Reactie #16 Gepost op: 09-jul-10, 16:27:17 »
Ik heb inmiddels een geschil bij de Geschillencommissie ingediend. Wordt vervolgd....

« Reactie #17 Gepost op: 29-jul-10, 00:37:39 »
Heb je ondertussen al wat meer informatie?

« Reactie #18 Gepost op: 30-jul-10, 13:37:58 »
Na een paar keer lezen merk ik dat er wordt gevraagd of de TS wel een UPC zakelijk abo heeft en zoniet hij een vergoeding op zijn buik kan schrijven...ja klopt maarrrrr...

TS heeft aan UPC expiciet om pas op 1 Augustus aangesloten wilde worden ivm zijn zaak dat betekend dat de TS TOT 1 Augustus gebruik maakte van KPN zakelijk nu heeft UPC veel eerder de aansluiting opgeleverd waardoor zijn Zakelijke KPN het niet meer doet en de TS geld verliest. Dit moet UPC vergoeden. Als UPC zich aan de afspraak had gehouden namelijk 1 Aug. dan was er niks aan de hand want pas dan had de TS van Zakelijk naar prive gegaan.Bedoeling van de TS is/was dus TOT 1 Aug. zakelijk bij KPN en vanaf 1 Aug. prive bij UPC.UPC heeft ervoor gezorgt dat de TS geruime tijd zakelijk niet kon gebruiken met de schade van dien en deze diet UPC tot op de laatste cent te vergoeden , tis schuld van UPC.
Het terug gekeerde Friesche Nationaal FM luisteren ? Dubbelklik
(Mp3) http://81.171.114.124:8000/listen.pls of (AAC+) http://81.171.114.124:7500/listen.pls .Zo Hollands en Duits is er maar 1 !

« Reactie #19 Gepost op: 30-jul-10, 13:46:36 »
Na een paar keer lezen merk ik dat er wordt gevraagd of de TS wel een UPC zakelijk abo heeft en zoniet hij een vergoeding op zijn buik kan schrijven...ja klopt maarrrrr...

TS heeft aan UPC expiciet om pas op 1 Augustus aangesloten wilde worden ivm zijn zaak dat betekend dat de TS TOT 1 Augustus gebruik maakte van KPN zakelijk nu heeft UPC veel eerder de aansluiting opgeleverd waardoor zijn Zakelijke KPN het niet meer doet en de TS geld verliest. Dit moet UPC vergoeden. Als UPC zich aan de afspraak had gehouden namelijk 1 Aug. dan was er niks aan de hand want pas dan had de TS van Zakelijk naar prive gegaan.Bedoeling van de TS is/was dus TOT 1 Aug. zakelijk bij KPN en vanaf 1 Aug. prive bij UPC.UPC heeft ervoor gezorgt dat de TS geruime tijd zakelijk niet kon gebruiken met de schade van dien en deze diet UPC tot op de laatste cent te vergoeden , tis schuld van UPC.

Je maakt er een erg ingewikkeld verhaal van. Ik heb zelf ook een zaak. Maar als ik UPC opbel en een abonnement aanvraag, en dat particulier doe, heb ik gewoon een particulier abonnement, ook al heb ik een zaak.

Dus ja, UPC heeft erg onzorgvuldig gehandeld met het te vroeg aansluiten van deze klant.
Maar nee, deze klant heeft geen zakelijk abonnement.
Mijn LanCity-modem van A2000 werkt nog steeds, beste broodrooster die ik ooit heb gehad.....