Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte:

Alles-in-1 standaard 728 x 90

Auteur Topic: UPC mail problemen. Deel 2  (gelezen 72794 keer)

Re: UPC mail problemen. Deel 2
« Reactie #130 Gepost op: 15-feb-11, 16:13:21 »
Citaat
Ik ben bang van niet...

Als men en masse een petitie ondertekend voor kanaal volgorde op je afstandsbediening, dan kunnen wel degelijk actie voeren voor betere email service.
Aan een van de vorige sprekers email is niet "iets wat je erbij krijgt" en het is niet gratis, het is een basis onderdeel van het internet pakket waarvoor je betaalt, als je abonnee wordt krijg je als eerste een email adres, wachtwoord en gebruikers naam!
Dit gebeuren functioneert met grote regelmaat al jaren niet, er wordt door UPC niets aan gedaan en rekent voor een volwaardig internet product af met zijn klanten!

« Reactie #131 Gepost op: 15-feb-11, 16:14:20 »
Het is inderdaad 1 grote puinhoop.......
Mail verstuurd naar een upc email adres komt niet aan.
SMTP error from remote mailer after end of data:
    host mail.upcmail.nl [213.46.255.2]: 552 5.2.0 8ExJ1g01m3y2Jcq03ExLLM automated process detected unsolicited content

Hoelang nog ??

>:( >:( >:(

« Reactie #132 Gepost op: 15-feb-11, 16:18:36 »
Ja Hoor!!!!!  >:(

Ook hier (3151) is de mail , al 2 dagen , 1 GROTE puinzooi!!!!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------
Taak *******@chello.nl - Ontvangen... rapporteert fout (0x800CCC0F): De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
----------------------------------------------------------------------------------------
Ook de webmail is zéééééér traag of werkt niet

wat een bagger zooi zeg
« Laatst bewerkt op: 15-feb-11, 16:24:28 door rentreck »

plaster

« Reactie #133 Gepost op: 15-feb-11, 16:30:02 »
Drama ..ook hier.Overigens is het de laatste tijd @%$&&@ met mail server. :'(
Bloed zweet en tranen.

« Reactie #134 Gepost op: 15-feb-11, 16:34:52 »
Ik maak weinig gebruik van webmail, maar ik dacht, nu ik op het werk zit, laat ik het eens proberen...niet dus.
Na herhaalde pogingen en ca. 10 minuten later eindelijk de inlogpagina.
Na het invullen van naam en wachtwoord en de klik op aanmelden: na 5 minuten is de voortgangsbalk op de helft en staat volkomen stil. Nogmaals aanmelden: status gereed, maar inloggen , vergeet het maar.

Ik ben bang dat als ik thuis ben, dat de mail via Outlook ook niet meer binnenkomt.

Precies zo dus! Compleet drama die hele webmail bij UPC >:( Waar blijft die reactie hetzij officiëel via UPC of anders via Webcare?

Ik begin nu dus echt steeds meer te balen van UPC internet want het is niet alleen die webmail wat compleet ruk is de laatste tijd. Excuses voor het taalgebruik hoor maar de irritatiegrens is hier dus wel bereikt nu!
HD DVR Royaal /Sport1/Eredivisie Live / Panasonic TX- P50VT30E Full HD 3D/ Dune Prime 3.0 HD mediaplayer-streamer 4TB opslag/Xbox360 Slim/Xbox360/ PS3

« Reactie #135 Gepost op: 15-feb-11, 16:35:00 »
na een paar goede dagen  nu weer mis  :-(

<knip>
Het STAT-commando had geen succes. Fout bij verkrijgen van berichtnummers en -formaten. Mailserver pop3.upcmail.nl antwoordde: mail storage services unavailable, wait a few minutes and try again.

<knip>

Zit op een terug bel telefoon van UPC te wachten,
zodra ik iets meer weet, komt het hier te staan

J.Ronhaar

Wolley

« Reactie #136 Gepost op: 15-feb-11, 16:38:08 »
Aan een van de vorige sprekers email is niet "iets wat je erbij krijgt" en het is niet gratis, het is een basis onderdeel van het internet pakket waarvoor je betaalt, als je abonnee wordt krijg je als eerste een email adres, wachtwoord en gebruikers naam!
Dit gebeuren functioneert met grote regelmaat al jaren niet, er wordt door UPC niets aan gedaan en rekent voor een volwaardig internet product af met zijn klanten!

Als ik zou denken dat de maildienst van UPC gratis is dan had ik getypt: "Elke andere gratis dienst werkt beter".

« Reactie #137 Gepost op: 15-feb-11, 16:41:21 »
Ja inderdaad menig gratis mail programma werkt beter dan de betaalde mail van UPC.

Het is al maanden drama paar dagen goed en dan weer dagen drama.
Maar ja wie denken wij wel niet dat we zijn. We zijn maar een nummer, en voor nummers rennen we niet.

Maar Hoop dat Hans met Coax.nl meer kan doen maar denk zelfs dat ze daar niet meer wakker van liggen. :'(

« Reactie #138 Gepost op: 15-feb-11, 16:47:38 »
Citaat
Zit op een terug bel telefoon van UPC te wachten,
zodra ik iets meer weet, komt het hier te staan

Bedankt voor deze mededeling, velen kijken hier ongetwijfeld reikhalzend naar uit.

« Reactie #139 Gepost op: 15-feb-11, 17:05:40 »
Wat de F**** is er al een paar dagen met die mail aan de hand????

Ed  3363CC
Laugh when you can, apologize when you should, and let go of what you can't change. play hard, forgive quickly, take chances, give everything and have no regrets. Life's too short to be anything...but happy.

Google+TwitterFacebook