Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte:

Auteur Topic: Website van tinypic niet te benaderen met UPC  (gelezen 4285 keer)

Re: Website van tinypic niet te benaderen met UPC
« Reactie #30 Gepost op: 03-sep-11, 08:51:30 »
Je zou ook kunnen kijken of je ip-nummer ergens wordt geblokkeerd:

http://whatismyipaddress.com/blacklist-check

http://www.stopforumspam.com/

wat heeft spam nu temaken met een website ala tinypic? nee niets, die links zijn alleen voor je mail als die geblokt word als je tevaak spam verstuurd heeft, dit heeft dus niets temaken met website die en ip blokkeren.
Vroom, ik ben een vliegtuig :P | laptop Aspire 7730. | 2x1Ghz downcl. c2d 4GB 6TB antieke satelliet stream server | 4x4Ghz oced i5 750 8GB 1600Mhz 3TB gamepc.

« Reactie #31 Gepost op: 03-sep-11, 10:21:38 »
Nope, niet voor www.tinypic.com iig du dat is het ook niet.

edit: Het apart is dat de website op dit moment wel te benaderen is maar ik ben benieuwd voor hoelang...

« Reactie #32 Gepost op: 03-sep-11, 10:24:05 »
Wat ik de laatste tijd wel merk is dat bijna elke avond megaupload niet teberijken is, ochtend/middag wel.
Vroom, ik ben een vliegtuig :P | laptop Aspire 7730. | 2x1Ghz downcl. c2d 4GB 6TB antieke satelliet stream server | 4x4Ghz oced i5 750 8GB 1600Mhz 3TB gamepc.

Space

« Reactie #33 Gepost op: 04-sep-11, 15:36:41 »
wat heeft spam nu temaken met een website ala tinypic? nee niets, die links zijn alleen voor je mail als die geblokt word als je tevaak spam verstuurd heeft, dit heeft dus niets temaken met website die en ip blokkeren.
Ik kreeg een gegeven moment een ip-nummer van upc die bij behoorlijk veel sites op de blacklist stond. Via dat nummer was in het verleden erg veel spam verstuurd. Dus het kan wel degelijk te maken hebben met spam.
Gelukkig heb ik dat ip-nummer niet lang gehad.

« Reactie #34 Gepost op: 12-sep-11, 03:48:45 »
ik kan er ook niet op ip 62.  :(

« Reactie #35 Gepost op: 14-sep-11, 06:14:57 »
Raar..
Ik kon net weer heel even op tinypic komen, ik probeer een foto te uploaden, gaat goed, daarna probeer ik het nog een keer en werkt het niet meer.. Lijkt wel alsof hun server mijn ip blokkeert zodra ik een foto upload / probeer te laden.

« Reactie #36 Gepost op: 16-jun-12, 02:16:41 »
Kan http://www.tinypic.com/ weer eens niet bereiken. Site is op dit moment operationeel en bereikbaar via een proxy.

wat-nou-weer

• Internet: UPC 60 Mbps
    Bellen: -
    DTV: -
    Postcode: 0
    Meer..
  •  
    •  
« Reactie #37 Gepost op: 16-jun-12, 09:34:22 »
Ik kom er nu in ieder geval wel op.
Ex-verantwoordelijke voor het automatisch plaatsen van de Distributed Computing statistieken. (gestopt vanwege reclameblok op de site)

« Reactie #38 Gepost op: 16-jun-12, 12:37:02 »
Het werkt weer  ???

« Reactie #39 Gepost op: 16-jun-12, 12:57:17 »
Werkt prima hier  95.xx  IE9
Cisco EPC3925 (#3) doet het weer prima!  24/7....

Google+TwitterFacebook