Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte:

Auteur Topic: Geen draadloos modem bij wijziging?  (gelezen 1816 keer)

Re: Geen draadloos modem bij wijziging?
« Reactie #20 Gepost op: 19-mei-12, 14:12:24 »
De methode die ik beschreef ging op aanraden van webcare.

« Reactie #21 Gepost op: 22-mei-12, 18:03:39 »
Dus nog een aantal dagen 120Mb/s...

Vanmiddag inderdaad TNT met een doos van UPC. Op de zijkant stond Thomson, maar dat boeit verder niet. Heb de doos geweigerd en gebeld. Zodra zij de 'weigering' van TNT doorkrijgen wordt het 50Mb/s-abonnement geactiveerd. De vriendelijke dame kon niet zeggen wat nou het beste was. Weigeren en huidig modem laten zitten òf aannemen, nieuw modem plaatsen, bellen en dan weer wisselen naar oude modem. In beide gevallen kan het 48 uur duren voordat de snelheid actief wordt. Ik zie vanzelf wanneer de snelheid lager wordt, besteldatum blijft toch gelijk.

Edit: de medewerkster gaf daarnaast ook aan dat het niet helemaal goed gaat met het bestelsysteem. Ook al vragen de medewerkers of de klant wel òf niet een draadloos modem wil, er wordt standaard een WiFi-modem gestuurd. Zelfs de voorwaarden zijn er vrij duidelijk in. Als de huidige apparatuur de nieuwe snelheid aan kan, ontvangt men geen nieuw modem.
« Laatst bewerkt op: 22-mei-12, 18:15:29 door Creative Solution »
#F1 Ronde 6 - GP van Monaco, Monte Carlo - 26 mei 2013 / #DTM Ronde 3 - Red Bull Ring Spielberg - 2 juni 2013

« Reactie #22 Gepost op: 22-mei-12, 19:39:04 »
De methode die ik beschreef ging op aanraden van webcare.

Ik heb dezelfde methode gevolgd op aanraden van webcare met het verschil dat ik mijn oude EPC3212 aangesloten moest laten . Zaterdag middag kwam het Wifi modem een Cisco 3925 (op de doos stond dat er een Thomson TW870 in zat) Ik web webcare een bericht gestuurd en Maandag ochtend werd ik gebeld dat het in orde gemaakt zou worden.

Google+TwitterFacebook