Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte:

Alles-in-1 standaard 728 x 90

Auteur Topic: Horizon - Ervaringen zelf installeren  (gelezen 63483 keer)

Re: Horizon - Ervaringen zelf installeren
« Reactie #370 Gepost op: 24-sep-12, 08:37:06 »
Heb al sinds woensdag de 1030 code, monteur geweest elke dag meerdere resets uitgevoerd. Het helpt allemaal geen zak, inmiddels al voor 40+ euro aan die K*T helpdesk verbelt. Het moet allemaal aan de provisioning liggen en de afdeling die dit behandeld zou het allemaal binnen 72uuir oplossen.......we zijn inmiddels 96 uur verder en nog steeds 1030 melding op mijn box! Het blijft gewoon een ****** **** bedrijf dat UPC!

Commentaar van de groepsmoderator We begrijpen je frustraties, maar let a.u.b. een klein beetje op het taalgebruik. Er lezen ook nog andere mensen mee.
« Laatst bewerkt op: 24-sep-12, 09:44:27 door René [Mr. Jinx] »

« Reactie #371 Gepost op: 24-sep-12, 08:57:56 »
Een twitterbericht plaatsen @UPC kan wonderen doen.
Bij mij werd het vervolgens binnen 12 uur omgezet.

Ik zit alleen nog zowel de Horizon mediabox als Modem/Router.
Dus 2 apparaten terwijl het er maar één zou moeten zijn.

Twitterbericht naar UPC heeft bij mij nog nooit effect gehad.
En geloof me, ik formuleer het heel netjes, zonder vervelend te doen.
0,0 geen reactie......nog nooit gehad.....

viop

« Reactie #372 Gepost op: 24-sep-12, 11:14:41 »
Vrijdag de Horizonbox ontvangen, en geïnstalleerd: televisie werkte meteen. Eerst even avond zappen op niks af.

Zaterdag de helpdesk gebeld om de telefonie en internet over te zetten van mijn Arris docsis 2.0 naar mijn Horizon. Dit zou doorgezet worden naar een ander afdeling. Dit is binnen een uur na bellen correct doorgevoerd naar mijn Horizon box.

LAN setttings aangepast zodat het binnen mijn eigen LAN subnet valt en als secundaire DNS 8.8.8.8 opgegeven. Portforwarding ingesteld. SSID hernoemd van "UPCxxxxxxxx"  naar "Free p0rn here".
Monteur afgebeld.

« Reactie #373 Gepost op: 24-sep-12, 11:44:10 »
ik snap er helemaal niks meer van...!!
Net gebeld met de helpdesk en nu blijkt dat mijn order nog niet is doorgezet. Dit zou nu binnen 24 uur gedaan worden. Volgens de HD medewerker zou ik dan de horizon box zonder problemen kunnen aansluiten.
Bij een eerder gesprek is mij toch duidelijk gezegd dat mijn oude box eerst op zwart zou moeten gaan alvorens de nieuwe aan te sluiten, maar volgens deze medewerker hoef ik daar niet op te wachten en kan ik hem gewoon morgen rond deze tijd aansluiten.

Ik weet nu niet zo goed wat ik morgen moet doen...
« Laatst bewerkt op: 24-sep-12, 12:35:59 door kruspe »

« Reactie #374 Gepost op: 24-sep-12, 12:42:51 »
Twitterbericht naar UPC heeft bij mij nog nooit effect gehad.
En geloof me, ik formuleer het heel netjes, zonder vervelend te doen.
0,0 geen reactie......nog nooit gehad.....

Vreemd, heb al zeker een keer of 10, in de afgelopen jaren, contact gehad via Twitter, altijd binnen uiterlijk 2 werkdagen contact terug gehad en altijd goed geholpen.

« Reactie #375 Gepost op: 24-sep-12, 15:11:01 »
Ik heb zeer goede ervaring met de HD op twitter. wordt meestal dezelfde of de volgende dag geholpen. IK vind het juist een uitkomst voor vragen of problemen. Scheelt weer hangen in de wacht aan de phone :P

« Reactie #376 Gepost op: 24-sep-12, 15:54:02 »
Afgelopen donderdag de Horizon box ontvangen. Ik had al een afspraak sinds 7 sept.(toen ik Horizon bestelde), dat er een installateur op afgelopen donderdag(21 sept) zou komen, maar die werd twee dagen daarvoor afgebeld wegens 'gigantische drukte'. Er werd mij gemeld dat de installateur op zijn vroegst eind oktober kon komen. Ik ben de moeilijkste niet, en heb gezegd dat ik de 'Horizon Box' best wel zelf kan aansluiten. (Volgens de online en bijgeleverde handleiding kan zelfs een niet al te slimme aap dit doen ;)). Ik heb afgelopen donderdag de boel aangesloten, maar bleef maar de bekende foutcode 1030 op het scherm  krijgen. Ik UPC bellen, ruim uur in de wachtrij(gelukkig gratis, maar toch heel irritant!). Toen werd mij verteld door een medewerker dat de server het allemaal niet aankon met al die 'honderdduizenden' aanmeldingen voor dat fantastische Horizon, met als gevolg dat het soms wel 24 uur of meer kan duren, voordat het signaal van de 'oude' mediabox naar de nieuwe is overgezet. Ik moest dus maar wachten totdat mijn 'oude' mediabox aangeeft dat er geen signaal meer is. Het is nu zondagavond. De 'oude' mediabox doet het nog gewoon, en mijn 'nieuwe' Horizon doet nog geen moer! Ben ik de enige met dit probleem?

het duurt 48 uur... geen 24

« Reactie #377 Gepost op: 24-sep-12, 16:46:59 »
Bij mij duurde het omzetten van digitale tv royaal + 25MB => horizon tv 60MB precies 23 uur. Dus ik heb geluk gehad :)

« Reactie #378 Gepost op: 24-sep-12, 17:10:54 »
Bij het zelf installeren van de Horizon had ik gelijk al beeld, maar helaas alleen de zenders van het Horizon TV Standaard pakket en Film1. Het extra pakket en het aanvullende HD pakket nog niet. Het is inmiddels al bijna 72 uur geleden dat ik de Horizon heb aangesloten. Dus het verschilt nogal per geval.

« Reactie #379 Gepost op: 24-sep-12, 21:15:02 »
Telefonisch horizon besteld, afgesproken met de upc dame dat alles op de nieuwe box zou komen en wat denk je, niet dus. Gebeld met de helpdesk, het enige wat men kon zeggen is "we kunnen het nu niet omzetten, belt u over een paar weken maar terug". Fijn afspraken maken met UPC  >:(

Google+TwitterFacebook