Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte:

Alles-in-1 standaard 728 x 90

Auteur Topic: tv zenders kijken op horizon.tv ook voor niet horizon gebruikers ?  (gelezen 1003 keer)

Ik heb nog een gewone DVR mediabox (zie mijn profiel) en vroeg me af of ik via horizon.tv kan kijken naar de zenders. Tot mijn blijheid lukte dit maar nu ineens krijg ik telkens na 1 seconde live beeld de melding: "Er is een fout opgetreden. De video kan op dit moment niet worden afgespeeld."

Komt dit omdat ik geblokkeerd ben voor deze dienst omdat ik geen horizon box bezit ?

Re: tv zenders kijken op horizon.tv ook voor niet horizon gebruikers ?
« Reactie #1 Gepost op: 10-nov-12, 03:18:29 »
Komt dit omdat ik geblokkeerd ben voor deze dienst omdat ik geen horizon box bezit ?

Nee hoor,
Dat komt omdat klant bent bij de grootste professionele amateur club van Nederland.

« Reactie #2 Gepost op: 10-nov-12, 10:08:03 »
Horizon.tv staat los van de Horizon box.
Iedereen met een UPC internet aansluiting kan Horizon.tv kijken.
Zoals je op meerdere plaatsen op het forum kunt lezen werkt dat zeker nog niet altijd perfect.

Als je het kijkt op een iPhone of iPad via de app dan moet je even kijken voor de update.
Doe je het kijkt op een computer dan probeer het eens met een andere browser.
Wijziging in je abonnement? Pas de info in je profiel aan!
Ik ben geen UPC medewerker, aan uitspraken kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.

« Reactie #3 Gepost op: 10-nov-12, 10:24:00 »
Horizon.tv staat los van de Horizon box.
Iedereen met een UPC internet aansluiting kan Horizon.tv kijken.
Zoals je op meerdere plaatsen op het forum kunt lezen werkt dat zeker nog niet altijd perfect.
het werkte ook gewoon maar al na 15 minuten lukte het ineens niet meer. Het is nog steeds hetzelfde probleem dat ik krijg en op firefox (recentste versie en met laatste wideven plugin) en internet explorer. Ik vermoed dat de hele service op dit moment (10:21 AM 10-11-2012) niet werkt. Of kan iemand NU wel tv kijken via horizon.tv ?
Als je het kijkt op een iPhone of iPad via de app dan moet je even kijken voor de update.
Doe je het kijkt op een computer dan probeer het eens met een andere browser.
heb ik niet. heb android en die app gaat natuurlijk nog jaren :(

« Reactie #4 Gepost op: 10-nov-12, 10:29:07 »
Ik heb zojuist even Horizon.tv gestart en het werkt gewoon.
Ik zal het even laten lopen.

Edit:  10:51 uur
Het loopt nog steeds probleemloos.
« Laatst bewerkt op: 10-nov-12, 10:53:01 door Johnny54 »
Wijziging in je abonnement? Pas de info in je profiel aan!
Ik ben geen UPC medewerker, aan uitspraken kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.

« Reactie #5 Gepost op: 10-nov-12, 14:34:17 »
Hier werkt Horizon.tv ook prima (RTL4) van 14.15 uur tot nu (14.32 uur) met Mozilla Firefox 16.0.1 versie en laatste Widevine versie en Flash 11.4.4...
Starter pakket / Mediabox functies gevraagd: favorieten sorteren, simulcast (4.1 fw verwacht), meerdere favo lijsten, zelf aan/uitzetten rode knop feature. Ook in gebruik DVB-C: Humax FOX-Z

« Reactie #6 Gepost op: 10-nov-12, 14:45:44 »
je moet echter wel digitale tv van UPV hebben. Met alleen internet of alleen telefoon werkt het dus niet.

« Reactie #7 Gepost op: 10-nov-12, 19:29:20 »
je moet echter wel digitale tv van UPV hebben. Met alleen internet of alleen telefoon werkt het dus niet.

bedankt. Dat was me idd al duidelijk maar ik heb digitale tv (pakket royal) met 1 mediabox en 1 CI+ module

Het werkt nog steeds niet :(
Iemand in mijn postcodegebied (1444) en zonder een horizon mediabox die hetzelfde probleem heeft of juist wel kan kijken ?

NB. Ik weet dat een horizon mediabox niet nodig is om horizon.tv te kijken maar het gaat me om welke producten aan je abonnement zijn gekoppeld want ik vermoed iets met upc accounts of storing in een bepaalde wijk

Google+TwitterFacebook