Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte:

Auteur Topic: Vertrek Wassily-UPC  (gelezen 8391 keer)

Jezper-UPC

• Bedrijfsaccount:
  • #UPC (administratief)
  • *

• Meer..
  •  
    •  
Vertrek Wassily-UPC
« Gepost op: 21-dec-12, 15:20:32 »
Na ruim 6 jaar gaat Wassily-UPC stoppen met Webcare. Wassily is vanaf dag één betrokken geweest bij het Webcareteam en hij heeft veel toegevoegde waarde gehad aan de ontwikkelingen van Webcare binnen UPC. Wassily is de laatst overgebleven medewerker van de eerste groep medewerkers die in 2006 op dit forum begon als aanspreekpunt voor UPC.

Al enige tijd beperkte Wassily zijn werkzaamheden voor Webcare voornamelijk tot dit forum omdat zijn andere taken teveel tijd kosten. In overleg hebben we besloten dat Wassily zich vanaf volgende week terug gaat trekken van dit forum zodat hij zich volledig op zijn andere taken kan richten. Wassily zal zich bezig blijven houden met de klantenservice van UPC op een ander vlak.

Openstaande vragen aan Wassily zullen nog opgepakt worden, op korte termijn zal ik een vervanger voor hem aankondigen.

« Laatst bewerkt op: 21-dec-12, 20:41:07 door admin »
 Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.

Re: Vertrek Wassily-UPC
« Reactie #1 Gepost op: 21-dec-12, 15:28:33 »
Dit is wel heel jammer om te horen namelijk, vond hem hartstikke goed met administratieve dingen en om op te lossen.

We vragen ons eigenlijk wel af wat voor taken hij gaat doen nu in de klantenservice. maar buiten dat, hoop dat hij alsnog zijn weg kan vinden binnen UPC.

En succes voor zijn waardige opvolger
Geduld blijft een schone zaak

« Reactie #2 Gepost op: 21-dec-12, 15:30:11 »
Heel erg bedankt voor je hulp al die tijd en succes met je verdere loopbaan Wassily-UPC.

Fijne feestdagen alvast!

« Reactie #3 Gepost op: 21-dec-12, 15:40:25 »
Bij mij is er administratief gelukkig nooit iets mis gegaan tot nu toe en heb ik nooit een beroep op je hoeven te doen.
Maar ik wens je veel succes met je nieuwe opdracht bij UPC.

« Reactie #4 Gepost op: 21-dec-12, 15:43:20 »
Dat wordt moeilijk een vervanger te zoeken.  :-\

Wassily bedankt voor je zorgen, je hebt me een paar keer top geholpen!

Succes met de verdere carrière.  ;)

« Reactie #5 Gepost op: 21-dec-12, 15:45:42 »
Bedankt voor al je hulp Wassily-UPC !  :6

@melvintje,

Hij is o.a. actief bij het oplossen van klachten via de consumentenbond website.
Ben namelijk met hem in contact.

« Reactie #6 Gepost op: 21-dec-12, 16:29:26 »
Wassily bedankt voor alle hulp en succes verder.

« Reactie #7 Gepost op: 21-dec-12, 16:34:39 »
Bedankt voor je inzet hier. Heel veel succes in je andere werk.

« Reactie #8 Gepost op: 21-dec-12, 21:10:22 »
Wassily, heel veel dank voor jouw ontomeloze inzet en voor mij persoonlijk is dit een erg gemis wat hopelijk wordt goed gemaakt door jouw opvolger(ster)...

Ik wens je veel succes bij het vervolg van je carrière en zo...en hopelijk heb je de goede keuze gemaakt  :cool:

« Reactie #9 Gepost op: 21-dec-12, 22:33:46 »
Wassily,
jammer dat je hier vertrekt.
Ik wens je veel succes in je verdere carrière.
« Laatst bewerkt op: 21-dec-12, 23:38:33 door Johnny54 »
Wijziging in je abonnement? Pas de info in je profiel aan!
Ik ben geen UPC medewerker, aan uitspraken kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.

Google+TwitterFacebook