Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte:

Auteur Topic: Al drie maanden geen juiste factuur  (gelezen 638 keer)

Al drie maanden geen juiste factuur
« Gepost op: 23-dec-12, 11:50:26 »
Net upc onderstaande mail gestuurd en naar kassa en radar:

Geachte Heer/Mevrouw,
In september ben ik overgestapt naar het Horizon pakket. Dit heb ik telefonisch gedaan. Heb er heel veel spijt van,want als je wat veranderd bij Upc heb je alleen maar problemen. Al diverse malen gebeld met de helpdesk,maar het lijkt wel of daar alleen maar laag opgeleid personeel zit want of ze begrijpen het niet of ze zijn het al heel snel weer vergeten.
Ik heb in september,toen horizon net uit was,meteen het alles in één pakket met 120Mb internet genomen. Nu kost dat € 62,95 en de eerste 6 maanden € 47,50. In september was de aanbieding zelfs nog iets goedkoper.
Heb dit pakket genomen en zou zelfs goedkoper uit zijn als mijn oude pakket.
Ik ben nu al drie maanden bezig om het weer goed te krijgen maar betaal al drie maanden teveel omdat die mutsen van de HD het niet snappen.
Ook via internet een enquete ingevuld en aangegeven dat ik zeeeer ontevreden ben. Zijn hierop gebeld dat Upc dit vervelend vond. Deze meneer beloofde ons dat we de € 49,- aansluitkosten terug kregen en een maand lang gratis Eredivisie Live. Dit ter compensatie. Eredevisie Live hebben we maar geen teruggave van die € 49,- nog niet.

Al drie maanden klopt mijn factuur niet. Als ik een Horizon alles in één pakket met 120 Mb en bellen afneem voor €62,95 en de eerste 6 maanden voor € 47,50 hoe moeilijk kan het dan zijn om op mijn factuur € 47,50 in rekening te brengen.

In totaal is mij de afgelopen drie maanden al € 269,15 in rekening gebracht voor 3,5 maanden horizon.
Volgens mijn berekeningen had ik voor die 3,5 maanden € 186,17 moeten betalen.
Er is dus €82,98 teveel in rekening gebracht. In november is er € 20,63 verrekend dus heb ik nog € 62,35 tegoed. Ook de beloofde teruggaaf van € 49,- nog tegoed .
TOTAAL NOG € 111,35 TEGOED.

Ben zeeer boos en wil dan ook nu eens dat er een oplossing komt en dat mijn factuur in Januarie eindelijk eens goed is.

Ga maandag nog naar de Upc winkel en zal deze mail ook doorsturen naar de tv programma's Kassa en Radar.

Het is niet te geloven dat je tig keer moet bellen en dat er tig keer wordt beloofd dat het goed komt maar er gewoon niks gebeurd dan allen fout naar fout.

Re: Al drie maanden geen juiste factuur
« Reactie #2 Gepost op: 23-dec-12, 12:07:34 »
Probeer het Webcare team eens.

dank voor de tip, net een pm verstuurd

« Reactie #3 Gepost op: 23-dec-12, 12:36:28 »
Je moet alleen wel geduld hebben, zeker nu de feestdagen ook voor de deur staan.

« Reactie #4 Gepost op: 23-dec-12, 15:45:46 »
Qua rekeningen is het echt een drama. Het webcareteam wist mij ook niet te helpen omdat ze mijn simpele berekeningen niet begrepen, na diverse mailtjes naar een andere medewerker hebben ze eindelijk toegegeven en maar gewoon al het geld teruggestord wat ik geclaimd heb. Mijn advies dus: de aanhouder wint, als iemand je negeert stug door blijven mailen via de website met concrete berekeningen. UPC snapt immers zelf minder van de factuur dan jijzelf.

Google+TwitterFacebook