De bediening is prima....snap niet dat je daar steeds over hebt..... 
Ik hoop dat je met die

bedoeld dat je het met me eens bent.......
Want ik kan me niet voorstellen dat jij die motorola handig vind
Nu wil ik Ned 3 kijken...... Ohaj 3 natuurlijk, nu discovery... uhhmmm geen idee 204 ofzo?!?!? en dan nu even eurosport kijken... 512?!?!?
Ach waarom gebruiken we dan de favorieten niet.
Even op het groene knopke drukken...... 14 maa drukken en ik ben bij euro sport.... zo weer gezien nu wil ik BBC1, dat is 3 favorieten terug.... hmmmmmm dast wordt dus 20 favorieten vooruit drukken omdat terug niet kan
LOL ja iderdaad een geweldige bediening, als je de nummers niet weet verveel je je zelf zeker niet.
Waarom niet gewoon zelf de mogelijkheid hebben om zender X op plaats Y te zetten....
DTV van UPC is een aanvulling op het analoog aanbod.....geen vervanging
Dat zeg ik precies, dat riep ik al eens in een andere discussie, het is absoluut geen vervanger van analoge tv, puur alleen al voor de nadelen die ik al omschreef.
Als het je niet bevalt dan zeg je toch gewoon op?
Ik heb niet gezegd dat het niet bevalt, ik geef alleen aan dat het verreweg van perfect is en dat ik het NIET geschikt vind als vervanger voor analoog.
Ik heb het genomen voor de extra zenders die je via het normale analoge pakket niet kunt ontvangen.
En als ik al op wilde zeggen gaat dat niet eens want je zit er minimaal 1 jaar aan vast, heb nog een maandje je 7 te gaan schat ik zo.