• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Helpdesk gesprek(ken)

sentinelathome

Forum Gebruiker
Berichten
208
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik weet nog een leuke, elke keer als je de helpdesk belt krijg je een aantal standaard vragen:

Ik begin met:

"heeft u de modem al 15 minuten van de spanning gehaald".

wie heeft de volgende.
 
"Nee meneer, wat we hier kunnen zien is het signaal goed, controleer de kabels die in uw huis liggen."

die heb ik inmiddels al wel 10x gehoord, en als ik er niets aan doe, dan doet het internet een uur later het weer prima
 
U utp kabel is niet goed of te lang.
Heeft u al een andere kabel of netwerkkaart geprobeerd.
Het probleem zit bij u.
 
ja meneer zullen monteur sturen !!


3x niet komen opdagen lekker elke keer geld claimen
 
"Een storing? Nee, ik zie hier geen problemen gemeld staan."
Duh... ik kom een storing MELDEN, niet horen of er een storing is, want dat had ik zelf al door...
 
Terug
Bovenaan