• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

account beheer email

koeje

Forum Gebruiker
Berichten
152
Ik was mijn wachtwoord voor het beheer van de email accounts vergeten, via aanvraag nieuw wachtwoord een nieuwe gekregen via de gebruikelijke weg. Echter ik kan dat nieuwe wachtwoord voor account beheer niet wijzigen.
Ik weet dat er een ouder topic is geweest, echter zonder een duidelijke oplossing.
Hieronder het menu voor account beheer van mijn email account
- Uw UPC Breedband Internet persoonlijke homepage controleren
- Uw e-mailaccount beheren
- Uw extra e-mailaccounts beheren
- Uw gegevens wijzigen

En op een van de extra accounts:
- Uw e-mailaccount beheren
- Uw wachtwoord wijzigen

Het gedeelte waar ik mijn wachtwoord zou moeten wijzigen is bij mijn account niet aanwezig.
Heeft er iemand een idee hoe een en ander is op te lossen.

Hans
 
Als je hem aan je mijn upc account hebt gekoppeld word volgens mij automatisch het wachtwoord van mijn upc gebruikt. Dus als je dat wachtwoord veranderd verander je volgens mij ook het wachtwoord van je hoofd email account.

(Heb zelf een paar dagen zitten kloten omdat het hoofd email account maar niet wou werken in outlook, ineens de geniale ingeving om het mijn upc wachtwoord te proberen en toen deed ie het)
 
Rikrik zei:
Als je hem aan je mijn upc account hebt gekoppeld word volgens mij automatisch het wachtwoord van mijn upc gebruikt. Dus als je dat wachtwoord veranderd verander je volgens mij ook het wachtwoord van je hoofd email account.

(Heb zelf een paar dagen zitten kloten omdat het hoofd email account maar niet wou werken in outlook, ineens de geniale ingeving om het mijn upc wachtwoord te proberen en toen deed ie het)
Dan heb jij kennelijk die bovengenoemde koppeling niet tot stand gebracht. Dat al of niet kun je zelf voor kiezen. Ik heb zelf die koppeling met de constatering van nogal veel geklooi wat veel mensen hier hebben uitdrukkelijk achterwege te laten. Moet dus twee wachtwoorden onthouden, maar vind dat geen probleem, immers voor accountbeheer dient ook het "hoofdwachtwoord" te worden gebruikt. Ik heb derhalve nooit het nut van die koppeling ingezien. In elk geval heb ik nog nooit problemen hiermee gehad.
 
Terug
Bovenaan