• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Veel nieuwe SD en HD zenders erbij

Devil-Strike.net

Quality Member
Berichten
16.432
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
UPC heeft aangekondigd dat men op 1 september het digitaal zenderaanbod substantieel gaat uitbreiden. De eerste wijzigingen in het zenderaanbod werden gisteren bekend. Dit waren echter wijzigingen en geen uitbreidingen.

Bron: Totaaltv, https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=5968

Maarja iedereen weet ookwel dat dit niets zecht over tekomen zenders, kan ook pas over 2jaar zijn.
 
Het zou zeker fijn zijn wanneer er vijf HD-kanalen zouden worden toegevoegd. Zeker als (een groot deel van) de programmering ook native HD is. Laten we het hopen.
 
Laten we het hopen maargoed dat hebben we al vaker gedaan bij UPC...

Zal wel Animal Planet HD worden (ook al mooi) en weer van die suffe SD zenders die verder gaan onder een andere naam.
 
verder ben ik meer benieuwd naar de gewone kanalen die erbij komen en of er eindelijk eens verbetering gaat komen in de zin van minder letterox bende en een box die niet tijdens het zappen steeds naar RTL5 of On Demand springt.
er zijn nu een hoop zenders die ik simpelweg niet kijk omdat het letterbox is en ik een mini venstertje krijg bij die zenders.
 
Mooi nieuws dat er 5 nieuwe HD zenders (mogelijk) toegevoegd gaan worden.
 
Zou het niet zijn dat er gewoon nummers worden overgeslagen ;)
Want kanaal 59 is nog leeg.
Dus eigenlijk zouden het er dan 6 zijn.
 
:police:
Offtopic reacties over taalfouten verwijdert.


Even herinneren aan een paar Algemene forumregels:

4. Berichten (vragen / antwoorden / opmerkingen) plaatsen.
  • Let bij het plaatsen van een bericht op de leesbaarheid (taalfouten, punten, komma's, hoofdletters)
    Dit vergroot de kans op een zinnige reactie.
5.Offtopic berichten.
  • Discussieer in een topic alleen over de zaken waarover het topic gaat.
    Een grapje of grappige reactie op een bericht zal meestal niet als offtopic worden beschouwd.[/sup

8. Ongewenst.
  • Je gedragen als een moderator (Wannabee modje)
    Als je vindt dat er in een topic gemodereerd moet worden, dan plaats je niet zelf opmerkingen / waarschuwingen, maar waarschuw je een moderator (*2) .
    [*]Opmerkingen over taalfouten of onleesbaarheid van een bericht.
    Plaats geen berichten die alleen daar over gaan.
    [*]Doorgaan op een grappige opmerking of bericht over taalfouten.
    Na tig "lollige" reacties in een topic, ben je al minimaal tig reacties te laat met lollig zijn en wordt het offtopic.
    Dit geld ook voor opmerkingen over taalfouten en onleesbaarheid. Na één opmerking daarover is het wel duidelijk, dus niet daarover doorgaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat we waarschijnlijk nog een week of 3 moeten wachten omtrent welke kanalen het zullen gaan worden. Ik ben wel érg benieuwd hoor.

Mijn (verlang)lijstje ;D

-Animal Planet HD (mits wel 24/7 echte HD, want lees her en der dat er veel upscaled troep voorbij komt)
-Foxlife HD
-ESPN America HD
-Travel Channel HD
-Die mooie HD concertzender waarvan ik de naam even kwijt ben.

Lijkt me een mooie combinatie van genres, om zoveel mogelijk mensen tevreden te houden.

Kan er zo nog wel 5 tot 10 opnoemen, maar ja :P

Maar ik ga er eelijk gezegd niet van uit dat UPC in één keer 5 HD zenders zal gaan toevoegen. Ik gok op 3 in september en nog eens 2 in januari.
 
ESPN America HD zou wel heel gaaf zijn, zeker nu dat de NFL volgende maand weer gaat beginnen.

Is ook de enigste reden dat in Sport 1 nog steeds heb.

Ik snap ook nog steeds niet waarom UPC dit soort zenders niet zelf als extra betaal zender gaat aanbieden, ben namelijk wel een van die Nederlanders die graag voor goede tv wil betalen.
 
Aangezien de F1 rechten volgend seizoen verdeeld worden tussen Sky en BBC zou het erg prettig zijn als Sky er wellicht bij komt... ::)
 
Terug
Bovenaan